חדשות בארץ

"תגנו על התינוק מהעשן, גם בגופכם": נחשפה הקלטה דרמטית מיום הטבח

קאי, תינוק בן 9 ימים, שהה בביתו בזמן הטבח. המחבלים שנכנסו פנימה הציתו את הבין, והעשן חדר לממ"ד. כעת, איש מד"א ששהה על הקו עם בני המשפחה חושף את ההקלטה: "המחבלים פתחו לנו קצת את הדלת, הכול מלא בעשן - יש לנו תינוק בן שבוע"

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

ב-7 באוקטובר שהה קאי, תינוק בן 9 ימים, עם הוריו איימי ואוריאל וכן עם סבתו דבורה בבית המשפחה בנירים. כאשר המחבלים חדרו פנימה, הם הסתתרו בממ"ד בעודם שומעים אותם בתוך הבית, כשברקע קולות ירי. בשלב מסוים, הציתו המחבלים את הבית. העשן חדר לממ"ד ובני המשפחה התקשרו לכיבוי האש, שם הנחו אותם לשמור על אוויר נקי עבור התינוק. בשבוע שעבר נפגשו בני המשפחה עם אנשי הכבאות אורון ועידו, שנשארו איתם על הקו בזמן התופת.

איימי, אם המשפחה, סיפרה לאתר N12: "ברגע שהבנו שהציתו לנו את הבית התקשרתי למד"א והיא ישר העבירה אותי לכיבוי אש, ופחות או יותר מאותו רגע היינו ביחד על הקו".

אורון ביקש מבני המשפחה להשמיע את הקלטת השיחה, והם השיבו בחיוב. "המחבלים פתחו לנו קצת את הדלת, הכול מלא בעשן - יש לנו תינוק בן שבוע", נשמעת איימי אומרת. אורון משיב במהירות: "תגנו על התינוק מהעשן, שהתינוק לא ינשום עשן בשום פנים באופן, תגנו עליו בגופכם ובכל דבר".

"כשהיא אמרה שיש לה תינוק בן 9 ימים בבית זה כיווץ לי את הלב", סיפר אורון. ההורים החליטו להניח את התינוק על אדן החלון. אורון היה על הקו כשהוא יודע שהתינוק עלול למות בכל רגע. "אני אומר לעצמי יכול להיות שכל רגע אתה תשמע ירי, ואני מכין את עצמי נפשית. נתקלתי באירועים קשים בחיים, זה משהו ששום דבר לא מכין אותך אליו", סיפר.

על השאלה האם האמין שייצאו מזה בחיים, ענה: "אני בן-אדם מאוד אופטימי, האמנתי קצת - אבל לא ב-100 אחוז". האב אוריאל אמר: "כשאתה בחרת להגיד לנו את המילים האלה, שאנחנו נצא מזה, נתת לנו כוחות".

תגיות:טבחחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה