חדשות בארץ

קורע לב: שגיא נמצא בשבי חמאס ולא יודע שנולדה לו בת

אשתו של שגיא ילדה בת שלישית, בזמן שהוא בשבי חמאס ולא יודע על כך. בפוסט שפרסמה קודם הציעה לבעלה לחגוג חתונה מחודשת ביוני הקרוב – בו יחגוג 20 שנות נישואים יחד

(צילום: Miriam Alster/Flash90)(צילום: Miriam Alster/Flash90)
אא

הקומיקאי חנוך דאום העלה לחשבון האינסטגרם פוסט מצמרר וקורע לב, לפיו אחד החטופים הנמצאים בשבי חמאס ברצועת עזה לא יודע שנולדה לו בת.

שגיא דקל חן נחטף ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס לאחר שנלחם על הגנת הקיבוץ ניר עוז. הוא נחטף לעזה בזמן שאשתו בהריון מתקדם, ואתמול (שלישי) פרסם דאום בחשבונו כי אשתו ילדה בשעה טובה והביאה לעולם את הבת השלישית במשפחה. למרבה הצער, אביה של התינוקת כלל אינו יודע על האירוע. 

"אביטל, אשתו של שגיא דקל חן שנחטף בידי מחבלי חמאס, ילדה בת שלישית", כתב דאום. "ילדה קטנה באה לעולם ואביה לא יודע על כך".

הסיפור הזה חושף עד כמה ארגון הטרור רע ומנוכר – הוא מחזיק בשבי תינוקות וקשישים, מענה אותם ולא נותן להם אוכל. חלק מהחטופים לא יודעים זאת, אבל ביתם הרוס ושרוף, וחלק מבני משפחתם נרצחו באכזריות.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק, חשפה אביטל מה עברה עליה בממ"ד באותה שבת יחד עם הבת בר בת ה-6 וגלי בת השנתיים. השתיים, מתברר, תפקדו בצורה מדהימה כשהמחבלים שוטטו בבית. נעמית, אמא של שגיא, תושבת ניר עוז, ניצלה אחרי שנחטפה כשהעמידה פני מתה.

"יש לי חלום שבו אני ושגיא רוקדים על הדשא בקיבוץ", כתבה אביטל. היא סיפרה שבתה בר ביקשה שאם אביה חי, שיראו לו סרטון שלה מחוג הסקייטבורד. היא גם שיתפה בהצעה שלה לחגוג חתונה מחודשת ביוני הקרוב - שבו הם יחגגו 20 שנה ביחד.

תגיות:שביחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה