מעניין

יובל דיין התפללה מול החנוכייה: "שמשפחת ביבס תחזור"

הזמרת לעוקביה: "מבקשת שמשפחת ביבס תחזור הביתה בריאה ושלמה, יחד עם כל החטופים שלנו, ושאוכל לפגוש אותם בחצר ביתם ולנגן כל שיר שיבקשו, אמן"

(צילום: Miriam Alster/Flash90)(צילום: Miriam Alster/Flash90)
אא

משפחת ביבס היא כנראה לא הסיפור של המשפחה, אלא של המדינה כולה. מיליוני אנשים בארץ ממתינים לדעת האם האם שירי, האב ירדן, הילד אריאל והתינוק כפיר, אלה שנצרבו עמוק בתודעה של כולנו – בריאים ויחזרו הביתה בשלום.

משפחת ביבס הפכה למשפחה המדוברת ביותר בישראל במהלך המלחמה. בניגוד לילדים אחרים ששוחררו מהשבי בעזה, כפיר הוא תינוק בן עשרה חודשים שעדיין נתון בשבי החמאס יחד עם משפחתו.

במהלך הדלקת נרות חנוכה, הזמרת יובל דיין נזכרה בסיפור המרגש הזה ולא יכלה לשאת אותו.

"משפחת ביבס עדיין בשבי", כתבה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "היום אנחנו מדליקים את הנר הרביעי של חנוכה, אחד החגים הכי משפחתיים של העם היהודי, והם עדיין שם".

הזמרת שיתפה איור של אמן שצייר דיוקן של הארבעה בדמות נרות אנושיים. "לפני כמה שבועות סיפרו לי שהם מחוברים אליי", שיתפה את עוקביה, "כל כך התרגשתי ורציתי להודות להם, אבל הם עדיין שם. אז הערב מול החנוכייה אני מבקשת שמשפחת ביבס תחזור הביתה בריאה ושלמה, יחד עם כל החטופים שלנו, ושאוכל לפגוש אותם בחצר ביתם ולנגן כל שיר שיבקשו, אמן".

דיין מרבה לבקר את הלוחמים והפצועים במלחמה. לפני מספר ימים היא נסעה לבקר את הניצולים מהטבח וכתבה: "נסענו לבקר את הגיבורים שניצלו מהנובה במתחם מושלם בקיסריה. כמה יופי, כמה אור, כמה נשמה. איזה לבבות נדירים אתם. מחכה לחזור כבר. תשמרו על הלב שלכם".

קודם לכן, בביקור בבסיס צה"ל היא כתבה: "אני אוהבת את העם שלי. הפצוע, המדמם, החזק, האופטימי, השבור והמאוחד, המתפלל, הכועס והמחבק. אני אוהבת את עם ישראל".

תגיות:יובל דייןחרבות ברזלעזהחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה