מעניין

השף חיים כהן בסיפור קשה: "המג"ד הנערץ, עם הענווה שיש רק לגיבורים גדולים"

השף שיתף כי פגש לאחרונה את מג"ד גולני תומר גרינברג הי"ד, וכאב את נפילתו יחד עם 7 מחבריו: "באותו הרגע הסתכלתי עליו ועל החיילים שלו וחשבתי 'איזה מזל יש למדינה הזאת שיש לה אנשים כאלה, כמו הבנים האלה, כמו הבחור הזה"

(צילום: Ayal Margolin/Flash90. בעיגול: חיים כהן. קרדיט: Flash90)(צילום: Ayal Margolin/Flash90. בעיגול: חיים כהן. קרדיט: Flash90)
אא

השף חיים כהן שיתף הבוקר (רביעי) סיפור אישי בחשבון האינסטגרם שלו על החייל תומר גרינברג הי"ד, מג''ד גולני שנפל בקרבות לעזה. יחד איתו נפלו בקרב הקשה עוד שבעה חיילים.

"במהלך המלחמה הייתה לנו הזכות להגיע עם הפודטראק לגדוד 13 של גולני, פגשנו לוחמים צעירים שדברו על האבדות הקשות מ- 7 באוקטובר עם עצב גדול בעיניים על חברים שנפלו", כתב כהן. "באותה נשימה עצובה שמענו וראינו את הנחישות להכנס לעזה ולהילחם על הבית שלנו. ילדים כל כך צעירים. וכבר דברו כולם על הגורל של עם ישראל במלחמה הזאת.

"פגשנו גם בוגרים של שנים של הגדוד, שבלי תאום מוקדם באו לערב הזה כדי לתמוך בצעירים ולהביא איתם גם דגלים מהעבר שהיו אצלם למזכרת, זאת כדי להחיות את סמלי המורשת שאבדו ב-7 באוקטובר. על הכל ניצח תומר גרינברג המג"ד הנערץ, בענווה שרק גיבורים גדולים ניחנים בה. באותו הרגע הסתכלתי עליו ועל החיילים שלו וחשבתי 'איזה מזל יש למדינה הזאת שיש לה אנשים כאלה, כמו הבנים האלה, כמו הבחור הזה. 'מבצעית יש רק אחת!'".

השף כתב לסיום: "זאת הסיסמא שלהם שמלווה אותי מאז המפגש ההוא. בוקר קשה מאוד היום שהתחיל באסון ב-7 באוקטובר וממשיך בכל בוקר שנופלים בו חיילים שכולם יפים, עם חיוך של מלאכים. מרכינים ראש עם לב שבור גם היום, כמו בכל יום מאז היום הארור ההוא, עם תקווה בלב שנהיה ראויים לבחורים האלה שנפלו. יהי זכרם ברוך".

תגיות:חיים כהןחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה