חדשות בארץ

פשע שנאה: חולל מתחם קבר יהושע בן נון בשומרון

פורעים ערבים חיללו את מתחם קבר יהושע בן נון, הנמצא בכפר כיפל חארת'. במקום נמצאו כתובות "מוות ליהודים" וכתובות עידוד לחמאס ולטבח ביישובי הדרום. ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "לטפל במחבלים הברברים כמו שארה"ב טיפלה בדאעש"

(קרדיט: מועצה אזורית שומרון)(קרדיט: מועצה אזורית שומרון)
אא

מתחם קבר יהושע בן נון בכפר כיפל חארת' שבשומרון חולל. במקום רוססו כתובות נאצה ועידוד לחמאס ולטבח שביצעו מחבלי הארגון בעוטף עזה, כולל הכתובות "מוות ליהודים", "7 לאוקטובר" ו"סראיא אל-קודס" (הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי); וכן שמות של מחבלים, ביניהם המחבל עודאי תמימי שרצח את החיילת נועה לזר הי"ד בירושלים,

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיב: "זה פשע שנאה ברברי ופיגוע לכל דבר. קיבלנו תזכורת נוספת, שלאויב בעזה ולאויב בשומרון מטרה אחת - השמדת מדינת ישראל ורצח יהודים".

כתובות הנאצה והעידוד לטרור (קרדיט: מועצה אזורית שומרון)כתובות הנאצה והעידוד לטרור (קרדיט: מועצה אזורית שומרון)

"לא סתם הברברים עושים את שני הדברים יחד - באותן השיטות שעשו דאעש. גם פוגעים בנפש ורוצחים יהודים בצורה ברברית, ובמקביל גם פוגעים בשורשים ההיסטוריים שלנו, במקומות הקדושים בארץ. הם מבינים היטב שהכל מתחיל מהשורשים שלנו, מהזכות הערכית שלנו בארץ ומהכבוד הלאומי".

דגן הוסיף: "אני קורא לממשלה ולזרועות הביטחון לטפל במחבלים הברברים האלו כמו שארה"ב טיפלה בדאעש. במשמרת שלנו השומרון לא יהפוך לחמסטאן ולא לפתחסטאן. מי שיפגע בנו, מי שיפגע במורשת שלנו, מי שיפגע בקודשים ובסמלים הלאומיים שלנו - לא יהיה פה. עם ישראל ינצח".

את הטיפול בקבר יהושע בן נון מחזיקה מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון. עשרות אלפי מתפללים פוקדים את המקום הקדוש בכל שנה, במספר כניסות מסודרות שמתבצעות בליווי ובאבטחה של צה"ל וכוחות הביטחון. בכפר כיפל חארת', בסמוך לקברו של יהושע בן נון, קבור גם כלב בן יפונה.

תגיות:יהושע בן נוןיוסי דגןפשע שנאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה