חדשות בארץ

היום ה-69 למלחמה: היתקלויות עם מחבלים בחאן יונס

כוחות צה"ל מנהלים קרבות בג'באליה, שג'עייה וחאן יונס. פירי מנהרות ומחסן אמצעי לחימה נמצאו בדרום הרצועה. חיל התותחנים מבצע ירי ארטילרי כבד על מטרות

לחימה היום בעזה (צילום: דובר צה"ל)לחימה היום בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

המלחמה נכנסה היום (חמישי) ליומה ה-69 ולוחמי צה"ל מנהלים קרבות בשכונות ג'באליה ושג'עייה בעיר עזה וכן בחאן יונס, העיר בה על פי ההערכה נמצאים חלק מבכירי החמאס.

מאז שעות הבוקר חיל התותחנים מבצע ירי מאסיבי לעבר מטרות ברצועת עזה, עם דגש על האזור הדרומי ומרחב חאן יונס. בנוסף, צה"ל אישר כי לוחמים מיחידת מגלן פשטו על מספר אתרים במרחב חאן יונס בהם מצאו אמצעי לחימה, רימונים ורובי קלאצ׳ניקוב. הלוחמים השמידו במתחם שני פירים, בור שיגור רקטות, ומחסן אמצעי לחימה.

(צילום: דובר צה"ל)

במהלך פעילות של צוות הקרב של חטיבה 460 להשמדת תשתיות טרור במרחב מחנה הפליטים ג׳אבליה, איתרו הלוחמים אמצעי לחימה. בנוסף, הכוח חיסל מחבלים במספר היתקלויות. כוח מגדוד האיסוף 414 של חיל הגנת הגבולות זיהה צלף של חמאס יורה ממבנה לעבר כוח צה"ל. הכוח הכווין מסוק קרב שחיסל את המחבל.

לוחמי חטיבת הצנחנים חיסלו ביממה החולפת מחבלים רבים בצפון הרצועה. כוח השריון של החטיבה זיהה מחבלי חמאס מתצפתים על הכוחות, ירה לעברם וחיסל אותם. בצה"ל סיפרו כי לוחמי צוות הקרב סרקו אתמול מתחם בית ספר ששימש כמוקד מרכזי של לחימת גדוד שג'אעיה. במתחם אותרו תשתיות ירי ונוהלה ממנו לחימה כנגד כוחותינו, הלוחמים סגרו מעגל על המחבלים ולאחר מכן השמידו תשתיות טרור במתחם.

(צילום: דובר צה"ל)

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה