חדשות בארץ

התאומים עדיין בשבי חמאס: "אם אתם שומעים אותנו, אז המשפחה בחיים"

גלי וזיו ברמן, 26, עדיין בעזה. דודתם: "הדאגה לשלומם היא לא אנושית, זה משהו שאתה קם איתו בוקר והולך לישון כשהגוף קורס בלילה. נכון שהם גברים, אבל גם הם חסרי ישע"

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

התאומים גלי וזיו ברמן, 26, גרים בקיבוץ כפר עזה. ב-7 באוקטובר שניהם נחטפו, עדיין לא ידוע אם יחד או לחוד. דודתם, מכבית מאייר, סיפרה בראיון על התקווה שלה לראות את השניים חוזרים מהשבי.

"זה מאוד קשה, אנחנו מודעים לזה שהעובדה שהם גברים שמה אותם בקטגוריה עם דחיפות נמוכה יותר, ומצבם פחות טוב", היא מספרת לחדשות 13. "אנחנו שמחים על כל חטופה וחטוף שמשתחררים, אבל אנחנו דואגים וחרדים לשלומם. שמענו עדויות מהחטופים ששבו ואנחנו יודעים שהזמן לא פועל לטובתם, אנחנו מאוד מודאגים. הדאגה לשלומם היא לא אנושית, זה משהו שאתה קם איתו בוקר והולך לישון כשהגוף קורס בלילה, הדאגה מלווה אותנו כל היום. אני מסתכלת בכל פעם מסביבי אם עדיין תמונות החטופים מופיעות, אני מפחדת שזה ייעלם מהאולפנים".

על העדויות של החוזרים מהשבי אמרה: "אנחנו החלטנו לקבל אינפורמציה רק מהקצינה שמלווה אותנו, היא הכי מעודכנת ואמינה עבורנו. כל התיאורים האלה הם כל כך קשים לשמיעה ואנחנו צריכים להיות חזקים עבור גלי וזיו. אנחנו מאמינים באמונה שלמה שהם בחיים ושהם יחזרו אלינו, ואנחנו נעשה הכול אבל הכול כדי שיחזרו.

"אני מקווה שהמדינה מבינה את גודל האחריות שלה להחזיר אותם הביתה שלמים בדיוק כמו שהם נלקחו מהמיטות שלהם בבוקר. היום החובה של המדינה היא להציל אותם מהגיהינום שהם נמצאים בו. נכון שהם גברים, אבל גם הם חסרי ישע. אני מקווה שכל החטופות והחטופים שנותרו שם יחזרו שלמים ובריאים הביתה".

לסיום היא העבירה לשניים מסר: "במידה ואתם שומעים אותנו, הבנו משבויים שחזרו שיש אולי סיכוי שכזה, אז קודם כל תדעו שאבא, אימא, הלנה ועידן בחיים. ואנחנו מאמינים שאתם בחיים ונעשה הכול הכול כדי להציל אתכם משם. תהיו חזקים, אנחנו אוהבים אתכם".

תגיות:חטופיםחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה