חדשות בארץ

תיעוד: היתקלות כוחות סיירת הנח"ל בג'באליה

בשבוע החולף חוסלו עשרות רבות של מחבלים על ידי לוחמי צוות הקרב החטיבתי של נח"ל, בלחימה משולבת של שריון, חי"ר ואוויר בהכוונת כוחות סיירת הנח"ל

(קרדיט תמונה וסרטונים: דובר צה"ל)(קרדיט תמונה וסרטונים: דובר צה"ל)
אא

במהלך השבוע החולף, לוחמי סיירת נח"ל לחמו במחנה הפליטים ג'באליה, נתקלו במחבלים רבים וחיסלו אותם, השמידו תשתיות אויב ותפסו אמצעי לחימה.

באחת ההיתקלויות, הלוחמים נתקלו במטענים, ירי מקלעים וטילי נ"ט משני כיוונים שונים. המחבלים חוסלו מירי שבוצע על ידי הלוחמים, ומירי מדויק של טנקים מכוחות השריון תחת פיקוד הסיירת.

באירוע נוסף, בוצע ירי נ"ט לעבר כוחות צה"ל. שלושה מחבלים מחוליית הנ"ט חוסלו, וחיסול נוסף בוצע על ידי כטמ"ם בהכוונת מכלול המבצעים של סיירת נח"ל.

בשבוע החולף חוסלו עשרות רבות של מחבלים על ידי לוחמי צוות הקרב החטיבתי של נח"ל, בלחימה משולבת של שריון, חי"ר ואוויר בהכוונת כוחות הסיירת.

מוקדם יותר פרסם דובר צה"ל תיעוד של עשרות מחבלים, שהסתתרו בבית חולים ברצועת עזה והסגירו את עצמם לידי לוחמי צה"ל. הלוחמים, מצוות הקרב החטיבתי 460 של אוגדה 162 בשיתוף עם שב"כ, פעלו במרחב בית החולים כאמל עדואן ואיתרו מבנה ששימש פעילי חמאס ובו אמל"ח. בפעילות במרחב בית החולים חיסלו הלוחמים מספר מחבלים בהיתקלויות שונות.

מעל 70 פעילי טרור שיצאו מבית החולים נעצרו ונלקחו לחקירה כשבידם אמצעי לחימה ונשקים. המחבלים הובלו עם חוקרי השטח של יחידה 504 באגף המודיעין ורכזי שב"כ, להמשך הליכי חקירה.

 

תגיות:עזהצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה