חדשות בארץ

נתניהו ליועץ לביטחון לאומי האמריקני: "נחושים יותר מתמיד להמשיך להילחם"

ג'ייק סאליבן, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, הגיע לישראל. האמריקנים דורשים את צמצום הלחימה העצימה. חברי קבינט המלחמה הדגישו בפניו: "הלחימה לא תופסק עד לחיסול החמאס"

גנץ, גלנט ונתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)גנץ, גלנט ונתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (חמישי), בתום פגישתו עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ייק סאליבן, כי ישראל תמשיך בלחימה עד לחיסול החמאס.

בהצהרה שפרסם נתניהו הוא הדגיש: "אמרתי לידידינו האמריקנים, לוחמינו הגיבורים לא נפלו לשווא. מתוך הכאב העמוק על נפילתם, אנחנו נחושים יותר מתמיד להמשיך להילחם עד לחיסול החמאס, עד לניצחון המוחלט. אני רוצה להבהיר - השבת חטופינו היא יעד מרכזי. אנחנו לא מרפים ממנו, ולו לרגע - גם ברגע זה".

סאליבן נפגש עם חברי קבינט מלחמה, והעביר מסר מטעמו של הנשיא ביידן: מעבר ללחימה מידתית ולא עצימה, העמקת הסיוע הומניטרי, מתן תשובה ליום שאחרי סיום המלחמה, ניסיון להבקיע ולייצר נתיב מחודש לעסקה, ועוד.

שר הביטחון יואב גלנט אמר לסאליבן דברים דומים לאלו של ראש הממשלה: "כדי לפרק ארגון שנבנה במשך שנים רק למטרות טרור ולשחרר את עזה מהחמאס, דרושים יותר מכמה חודשים. זו תהיה מלחמה ממושכת שבסופה ננצח. מודה לממשל האמריקני על התמיכה הבלתי מסויגת".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתום הדיון כי "נתניהו וסאליבן הדגישו את מחויבותם להביא לשחרורם של כל החטופים שנשארו בעזה. הצדדים דנו בהמשך המלחמה עד לניצחון ולהשגת המטרות המשותפות, ובהמשך הסיוע ההומניטרי לאוכלוסייה הבלתי מעורבת. בנוסף, נדונו האיומים של חיזבאללה מצפון, של החות'ים מדרום והדרכים להתמודד עם אתגרים אלו".

תגיות:ארה"בבנימין נתניהוֿמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה