חדשות בארץ

הילד שחזר מהשבי מרגש את הרשת: "אני רוצה שאבא יהיה בבר מצווה שלי"

יגיל יעקב בן ה-13 עומד לחגוג את טקס בר המצווה שלו, אבל לא מוכן לעשות זאת ללא אביו. בפניה לראש הממשלה אמר: " אני מבקש ממך ביבי, בבקשה תחזיר את אבא שלי"

(צילום: מטה המשפחות)(צילום: מטה המשפחות)
אא

יגיל יעקב בן ה-13 נחטף ב-7 באוקטובר על ידי חמאס. הוא שהה בשבי זמן רב וחזר במסגרת עסקאות החטופים. יחד איתו נחטפו מביתו בניר עוז אביו ובת זוגו, מירב טל, שנשארו בשבי. אמש (מוצאי שבת) העלה יגיל העלה סרטון מרגש לרשת, שבו הוא מבקש מראש הממשלה בנימין נתניהו להחזיר את אביו הביתה, כדי שיוכל להיות בבר המצווה שלו.

"אני מתגעגע בטירוף לאבא שלי וגם לכל החברים מהקיבוץ שנשארו בעזה", אמר בסרטון, שנפתח בדיוק כמו הסרטון שפרסם חמאס בעודו בשבי. "אני מחזק את כל אלה שרוצים להחזיר את אבא שלי וכל החטופים הביתה. אני מאוד צריך את אבא שלי בבית. אני מחכה לו כדי לחגוג את הבר מצווה שלי. אני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר כי ככל שעובר הזמן הוא וככל החברים שנמצאים שם בסכנה גדולה. אני מבקש ממך ביבי, בבקשה תחזיר את אבא שלי ואת כל החטופים הביתה כי כולנו מחכים להם ולא משאירים חטופים בשטח".

הסרטון הזה זכה לפופולריות רבה ברשת. רבים התקשו להסתיר את הדמעות נוכח הבקשה של הילד מראש הממשלה. יעקב עומד לחגוג את בר המצווה שלו ממש בקרוב, ולא מוכן לעשות זאת ללא אביו.

בכיכר החטופים בהרצליה התקיימה אמש הפגנה של המשפחות, במהלכה נאמו האחים איתי ומיה רגב, תושבי העיר, שחזרו מהשבי לאחר יותר מ-50 ימים בעזה. איתי ביקש לשחרר את חברו עומר שם טוב. הוא חשף כי היה איתו במשך 54 ימים בשבי, והוסיף: "דיברנו על הכול, אין נושא שיחה שלא עברנו עליו. במשך 54 ימים אנחנו מנסים להיות אופטימיים, להשכיח את המקום בו אנו נמצאים, את הפחד והגעגוע הביתה. לא הפסקנו להאמין לרגע שנחזור הביתה. עומר החזיק אותי שם, אמר שזה עניין של זמן ושעוד רגע אנחנו בבית. עומר חבש לי את פצעי הירי, הרגיע אותי כשנלחצתי וגרם לי לחייך כשבכיתי".

תגיות:חטופיםבר מצווהיגיל יעקב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה