חדשות בארץ

תיעוד מג'באליה: פיר מנהרה ליד מיטת תינוק

במהלך סריקות שערכו לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח"ל, אותר פיר מנהרה מבצעי בתוך חדר ילדים. בצה"ל ציינו, כי מדובר בפיר אסטרטגי עם מדרגות בנויות בתוכו

(קרדיט תמונות וסרטונים: דובר צה"ל)(קרדיט תמונות וסרטונים: דובר צה"ל)
אא

במסגרת הלחימה במחנה הפליטים ג'באליה, ביצעו לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח"ל סריקות במרחב. באחת הסריקות, הלוחמים איתרו פיר מנהרה מבצעי בתוך חדר הילדים הממוקם במרתף המבנה.

התיעוד של הפיר פורסם על ידי צה"ל בתקשורת הבינלאומית. בצה"ל הסבירו כי מדובר בפיר אסטרטגי, עם מדרגות בנויות בתוכו. הפיר הושמד על ידי כוחות ההנדסה של החטיבה.

מוקדם יותר מסר דובר צה"ל, כי ביממה האחרונה הותקפו כ-200 מטרות טרור ברצועה. במהלך פשיטה שביצעו לוחמי חטיבת הצנחנים על דירה מבצעית במרחב שג'עייה נמצאו אמצעי לחימה, מטענים, רובי קלאצ'ניקוב, מטענים ורימונים. בנוסף, נמצא פיר התקפי שאורכו למעלה מ-15 מטר. לוחמי החטיבה הכווינו כלי טיס של חיל האוויר לתקיפת הפיר.

עוד נמסר, כי עוצבת הקומנדו וכלי טיס של חיל האוויר השמידו מחסן אמל"ח שנמצא בבית פעיל חמאס. המחסן היווה נקודת התחמשות משמעותית לחוליות המחבלים באזור.

בנוסף, המכלול זיהה שבעה מחבלים חמושים במרחב חאן יונס, לאחר האיתור, כלי טיס מאויש מרחוק שהוכוון לנקודה חיסל את המחבלים.

לוחמי מילואים מחטיבה 646 פשטו על מבנה סמוך לבית ספר של אונר"א, בו אותרו מכונות לייצור חלקי רקטות. בסמוך לבית הספר אותרו שלושה פירי מנהרות.

 

תגיות:צה"לחמאסחרבות ברזלעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה