מעניין

יהורם גאון על נשות הלוחמים: "צריך שלטי חוצות המהללים את האישה שבבית"

הזמר הקדיש פוסט לנשות הלוחמים: "הן אמנם גרות ברחבי הארץ, אבל לאורך הימים ובעיקר בלילות, הן רצות עם יקיריהן שם בין הסמטאות של עזה הארורה"

גאון (צילום: Jonathan Shaul/Flash90)גאון (צילום: Jonathan Shaul/Flash90)
אא

מאז פרצה המלחמה, הזמר יהורם גאון מרבה לשבח את חיילי צה"ל. בפוסט שהעלה השבוע הוא החליט לשבח לא רק את הלוחמים הגיבורים, אלא גם את נשותיהם המודאגות שנותרו מאחור לטפל בצרכי הבית ולהתפלל לשלומם.

"מדי ערב אנו רואים את הגיבורים שלנו רצים ויורים בסמטאות הארורות של עזה", כתב גאון, "באותו הרגע אני חושב על אלפי נשים שמחפשות במסך את הבן, את הבעל, את האב, לראות שהוא רץ ונושם, לראות שהוא חי".

הוא כינה את הנשים "קבוצה ענקית ומופלאה", והוסיף: "הן אמנם גרות ברחבי הארץ, אבל לאורך הימים ובעיקר בלילות, הן רצות עם יקיריהן שם בין הסמטאות של עזה הארורה. הן לבד בבית ועושות הכל - מגדלות את הילדים לבד, מביאות את האוכל לבד, עושות את כל הדברים שעשו יחד עם הבעל, שנמצא עכשיו הכי רחוק שיש והכי קרוב לנשמתן המפרפרת מפחד לשלומו.

"ללוחמים המון מקורות של עוצמה, כמו היחד המופלא של אחיהם הלוחמים, הכמיהה לשמור על הבית והרצון לבוא בחשבון עם האויב המפלצתי שפילח את ליבנו, אבל הכוח האמיתי של הלוחמים בא להם מן הבית ממנו יצאו להילחם. מן ההורים - שם עוצבה דמותם, ומן הרעייה שבבית, שאיתה הם מעצבים ברוחם את אופיים ודמותם של בניהם ובנותיהן. ראויות הנשים שבבית למילה טובה, להרבה מילים טובות, כי הן העוצמה האמיתית והרוח הגבית של הלוחמים בחזית".

הפוסט הזה ריגש רבים. הוא זכה לשיתופים ותגובות רבות, בעיקר אלה המשבחות את הנשים המודאגות ומהללות את החיילים הגיבורים. "מגיע להן ערב, שלטי חוצות המהללים את האישה שבבית, תוכנית טלוויזיה בשבחן, מגיע להן כי גם להן מדים. הן לא שקופות, אלא הדבר הכי אמיתי והכי עוצמתי, מאחורי הלוחם שבחזית", סיכם גאון.

תגיות:יהורם גאוןחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה