הסברה ישראלית

קומיקאי אמריקני במסר נוקב לפלסטינים: "ישראל פה כדי להישאר"

ביל מאהר, קומיקאי יהודי-אמריקני שתומך בישראל, נשא מונולוג מרתק שעסק בסוגיית מלחמת חרבות ברזל והסכסוך הישראלי-פלסטיני, והטיח את כל האמת בפרצוף של העולם - ולא רק זה שתומך בחמאס

אא

ביל מאהר, קומיקאי יהודי-אמריקני שתומך בישראל, נשא מונולוג מרתק שעסק בסוגיית מלחמת חרבות ברזל והסכסוך הישראלי-פלסטיני, והטיח את כל האמת בפרצוף של העולם - ולא רק זה שתומך בחמאס. 

בדבריו התייחס מאהר לאירועים האנטישמיים הרבים שהתרחשו בקמפוסים ברחבי ארה"ב, ולמשפט הפרו-פלסטיני 'מהנהר ועד הים - פלסטין תהיה חופשית' השגור בפי המפגינים ואמר כי "הפלסטינים צריכים לדעת שהמנהיגים שלהם והאידיוטים השימושיים בקמפוסים שקוראים לעצמם 'בעלי ברית' - לא עושים טובה לאף אחד בשימור המיתוס של 'מהנהר ועד הים'. היהודים לאורך ההיסטוריה תמיד גורשו ממקום מושבם, גם מארצות ערביות. ותמיד הסיבה הייתה אותה סיבה: גזענות ואנטישמיות", אמר מאהר בשיחה בת שמונה דקות על רקע המלחמה של ישראל עם ארגון הטרור חמאס. 

"אולי מה שאנחנו באמת צריכים עכשיו זו כמות הגונה של ריאליזם: מדינת ישראל כאן כדי להישאר, והפלסטינים יצטרכו 'להתרגל לזה'", אמר תוך שהוא מדגיש כי לאורך ההיסטוריה 'היו על השולחן' עשרות ניסיונות לחלוק את האדמה בישראל. 

בהמשך למונולוג השווה מאהר בין הסכסוך הישראלי-פלסטיני לסכסוכים עולמיים אחרים, והביא את מקסיקו כדוגמה. "הם הפכו אמיתיים כי הם ידעו שארצות הברית לא הולכת להחזיר את פיניקס. הם בחרו להשקיע בכלכלה שלהם והיום הכלכלה שלהם תוססת, כי הם לא בחרו להשקיע בטרור. ישראל היא אחת המדינות החזקות ביותר בעולם, עם כלכלה של 500 מיליארד דולר, מגזר הטכנולוגיה השני בגודלו בעולם אחרי עמק הסיליקון ונשק גרעיני. הם כאן, הם אוהבים את הבייגל שלהם עם שמיר, תתרגלו לזה", סיכם. 

תגיות:פלסטיןישראלקומיקאיביל מאהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה