חם ברשת

הכוכבת הצרפתייה הפתיעה: "בעד ישראל, החזירו את החטופות"

הזמרת הצרפתייה, שרלוט גינסבורג, החלה לפרסם תכנים פרו-ישראליים ברשתות החברתיות, והתגייסה למען ישראל והשבת החטופות הביתה: "הנשים האלה נתונות לזוועות, העולם צריך לדעת את שמותיהן". ג'רי סיינפלד נחת בישראל

בעיגול: הזמרת הצרפתייה, שרלוט גינסבורג (צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90, shutterstock)בעיגול: הזמרת הצרפתייה, שרלוט גינסבורג (צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90, shutterstock)
אא

במסע ההסברה הישראלי נוטלים חלק המוני ישראלים, אבל בימים האחרונים מקבל חיזוק דרך הכוכבת והזמרת הצרפתייה שרלוט גינסבורג, ששיתפה סרטון המצטרף למאבק למען השבת החטופות הביתה.

"עדן, שירי, רומי, נועה, נעמה, ענבר, ג'ודי, קארינה, ארבל, כרמל, דניאל, דורון, אגם, עמית אסתר, לירי", אמרה גינסבורג בקולה בסרטון, "כל הנשים הללו נחטפו על ידי גברים מהחמאס ב-7 באוקטובר. אותם גברים שהאו"ם גינה ברקע התקיפות האכזריות שביצעו".

"הנשים האלה נתונות לזוועות שאנחנו לא יכולים לדמיין", הוסיפה, "אלימות נגד נשים לא יכולה להתקבל בשום מצב, בלי קשר למוצא, גזע או נטייה פוליטית. העולם צריך לדעת את שמותיהן, החזירו אותן הביתה עכשיו".

גינסבורג, ששיחקה בסרטים מוכרים, היא בתו של השחקן היהודי-צרפתי סרז' גינסבורג. היא מפרסמת מתחילת המלחמה תכנים פרו-ישראליים מול מאות אלפי עוקבים. כיום היא נשואה לשחקן והבמאי הישראלי, איוואן אטאל, ולהם שלושה ילדים – מה שיכול להסביר חלק מהתמיכה הרחבה שהיא מפרסת בעד ישראל.

חשוב לציין כי כוכבים אחרים בעלי שם עולמי התגייסו לאחרונה להסברה. הם צייצו ופרסמו פוסטים בעד ישראל.

הקומיקאי היהודי ג'רי סיינפלד הפתיע כשנחת אתמול בישראל לביקור סולידריות. הוא שיתף כי הוא גר בקיבוץ כשהיה בן 16, והודה כי לבו נשבר מהאירועים בישראל. "אני תמיד אעמוד לצד ישראל והעם היהודי", כתב. בהמשך הצטרפה גם השחקנית הישראלית גל גדות, ששיתפה מספר פוסטים של החטופים וקראה לשחרורם.

תמיכה נוספת הגיעה מהשחקן היהודי דייוויד שווימר, שכתב כי "חמאס הוא ארגון טרור, ביום שבת ה-7 באוקטובר התרחש טבח נורא מלא במעשי זוועה, כל ניסיון להצדיק אותו הוא אנטישמי ולא ניתן למחילה, אפשר להתנגד למדיניות הישראלית ולתמוך בזכות ההגדרה העצמית של הפלסטינים בזמן שמגנים את חמאס".

תגיות:צרפתמלחמת חרבות ברזלשרלוט גינסבורג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה