חדשות בארץ

אמו של אלכס עדיין מחכה: "אמרו לי שהוא נחטף בחיים, אבל אף אחד לא ראה אותו"

אלכס לובנוב נחטף ב-7 באוקטובר, ומאז הוא בשבי חמאס. אימו אוקסנה בראיון: "אני בוכה בכל יום ומחכה שהוא יחזור. לא פתחתי בשביתת רעב רק כי הרופא אסר עלי"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

אלכס לובנוב, 32, נחטף על ידי ארגון הטרור חמאס ליד קיבוץ רעים. הוא עבד שם בבית קפה מקומי, ומאז הוא בשבי חמאס. אמו אוקסנה הסבירה בריאיון לאמנון לוי בערוץ 13 כי נאסר עליה לפתוח בשביתת רעב. היא שיתפה בדאגה למצבו ואמרה כי: "הלוואי שיתנו לנו תקווה שהוא יחזור הביתה".

"בשבילי ב-7 באוקטובר עדיין לא נגמר, אנחנו עדיין באותו תאריך ובאותו המצב, מחכים שאלכס יחזור הביתה", אמרה בראיון. "אני אמא שלו, אני בוכה כל יום. אני בוכה ומחכה בתקווה שהוא יחזור. יש גבול לרגשות שאנחנו יכולים להכיל. אני אוהבת אותו מאוד, הוא הילד הכי טוב בעולם".

לדבריה, "בהתחלה הצבא אמר לי שהוא נחטף בחיים, אבל אף אחד מהחטופים שחזרו לא ראה אותו. אני מאוד דואגת מה הוא אוכל שם, איפה הוא, אם הוא מקבל תרופות למחלה שלו".

האם רצתה לפתוח בשביתת רעב, אך נאסר עליה לעשות זאת בגלל מצבה הבריאותי, "הרופא אמר שאסור לי בגלל שאני מקבלת הרבה תרופות", הוסיפה.

לאלכס יש ילד בן שנתיים. אשתו נמצאת בהיריון בחודש השישי והם מקווה לראות אותו בקרוב, הרבה לפני הלידה. "החיים שלנו התרסקו ב-7 באוקטובר, בשבילנו הילדים האלה הם נס", אמרה. אוקסנה פנתה לראש הממשלה ולקבינט והוסיפה: "תעשו הכול כדי שהילדים שלנו יחזרו הביתה, אני מבקשת שתגיעו לעסקה ותחזירו את כולם הביתה. הלוואי שיתנו לנו תקווה".

"אשתו מיכל סיפרה לחדשות 12: "לא נוותר, אנחנו נפעל ונמשיך לפעול עד שהוא יחזור. אני מדחיקה מחשבות ולא מצליחה לדמיין מה הוא עובר שם בשבי. אני מנסה לא לחשוב על זה למרות שזה תמיד צף וזה שם. אני יודעת שהוא אדם חזק ושהוא יודע שיצטרך להילחם כדי שיחזור הביתה - והוא יחזור".

תגיות:חטופיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה