חדשות בארץ

הרצוג לשגרירים הזרים: "ישראל מוכנה לקיים הפוגה שתאפשר שחרור חטופים"

נשיא המדינה נפגש עם עשרות שגרירים המכהנים בישראל, וקרא להם לסייע בשחרור החטופים: "האחריות המלאה על החטופים מוטלת על סינוואר והנהגת חמאס". השר בני גנץ בדרום: "אנחנו ממשיכים בלחימה בעוצמה רבה בכל החזיתות – דרום, צפון ואיו"ש"

הנשיא הרצוג (צילום: OREN BEN HAKOON/POOL)הנשיא הרצוג (צילום: OREN BEN HAKOON/POOL)
אא

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום (שלישי) עם שגרירים המכהנים בישראל ועם הסגל הדיפלומטי, אשר מייצגים יחד למעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם.

התדרוך נערך על רקע המלחמה המתמשכת נגד חמאס בעזה. עיקר התדרוך עסק במצב הנוכחי בישראל, לצד הסיוע ההומניטרי שישראל מעניקה לעזה.

הנשיא אמר לשגרירים: "כל מאמץ שהמדינות שלכם, המנהיגים שלכם, והתקשורת שלכם יכולים לקדם, לצד קשריכם הדיפלומטיים, מסייעים בהפעלת לחץ חיוני, על מדינות שונות שמעורבות בנושא שחרור החטופים. בראש ובראשונה צריך לזכור ולהדגיש- יש עשרות מקרים הומניטריים בתוך קבוצת החטופים המוחזקים כיום בעזה, ביניהם תינוקות ונשים, קשישים, חולים ופצועים".

הרצוג המשיך והדגיש: "אני יכול לחזור על העובדה שישראל מוכנה לקיים הפוגה הומניטרית נוספת ולהעניק סיוע הומניטרי נוסף על מנת לאפשר שחרור חטופים. האחריות המלאה על החטופים מוטלת במלואה על סינוואר והנהגת חמאס. חשוב לנו לחזור ולהדגיש, אנחנו לא נלחמים בתושבי עזה, הם לא אויבינו. אנחנו נלחמים בחמאס, הם האויב. מלחמתה של ישראל צודקת יותר מאי פעם. מהבחינה הזו, אנו נוקטים בכל הצעדים ההומניטריים האפשריים על פי החוק ההומניטרי הבינלאומי. אנחנו עושים מאמצים ניכרים כדי להגביר את הסיוע ההומניטרי לעזה. למשל, כאשר בתי חולים זמניים נבנים בשטח על ידי מדינות שונות".

השר בני גנץ: "ממשיכים בלחימה בעוצמה"

יושב ראש המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, סייר היום בדרום וביקר את מפוני המועצה האזורית אשכול, המתארחים במשאבי שדה. גנץ אמר בסיור כי "אנחנו ממשיכים בלחימה בעוצמה רבה בכל החזיתות – דרום, צפון ויו"ש. אני מבקש להדגיש, גם כשנעבור לשלב הבא בלחימה, חיילי צה"ל ימשיכו לפעול בעומק הרצועה, עד שנשיג את כל מטרותינו. נמשיך להחזיק בשטח ברצועה כדי לספק ביטחון ליישובים הישראלים. התוכנית המבצעית שלנו עוד ארוכה. גם בעתיד – ביטחוננו יישאר תמיד בידינו".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:בני גנץיצחק הרצוגמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה