מעניין

מראה מרהיב: 80 בזים במטוס הנוסעים על גב המושבים

התמונה ששברה את הרשת לפני מספר שנים זכתה לתהילה מחודשת לאחרונה ברשת טוויטר. בתמונה ניתן לראות 80 בזים ששייכות לנסיך סעודי, אשר הזמין להם כרטיסי טיסה

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

התמונה הזו כיכבה ברשת לפני מספר שנים, אך זכתה לתהילה מחודשת כשעלתה לאחרונה ברשת X (טוויטר לשעבר) על ידי חשבון בשם "היסטוריקל וידס".

בשנת 2017, העלה משתמש לרשת החברתית רדיט תמונה מתוך מטוס נוסעים רגיל למדי, אלא שלצד הנוסעים ישבו 80 בזי ציד מרהיבים, כולם עם ברדס, מקובעים על גב המושבים.

אותו גולש שהעלה את התמונה סיפר לתקשורת האמריקאית כי "חברי, שהוא קברניט של מטוס, שלח לי את התמונה הזו. לפי דבריו, נסיך סעודי קנה כרטיסי טיסה רגילים לגמרי ל-80 הבזים שלו".

המחזה הנדיר צבר בפעם הראשונה 85 אלף צפיות ומאות תגובות ברשת תוך יומיים בלבד. הפעם, התמונה זכתה ל-44 מיליוני צפיות ועשרות אלפי שיתופים בארבע ימים.

ציד באמצעות בזים הוא חלק מהמורשת התרבותית של חצי האי ערב, הכולל את המדינות ערב הסעודית, איחוד האמירויות הערביות, קטר ועוד. העשירים המקומיים לא מוותרים על הספורט האהוב עליהם גם כשהם נופשים, ובין השנים 2002 ל-2013 הוצאו בערב הסעודית למעלה מ-28 אלף רישיונות הטסה לבזים. עם זאת, הטסה של בזים במחלקת נוסעים של מטוס היא בהחלט נדירה.

הבז הוא הציפור הלאומית של איחוד האמירויות, והעוף הדורס אף יכול לקבל דרכון משלו לשלוש שנים. זה מאפשר לו לנסוע לבחריין, כווית, עומאן, קטאר, ערב הסעודית, פקיסטן, מרוקו וסוריה.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים.

תגיות:רץ ברשתמענייןבזויראלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה