חדשות בארץ

חומרי מודיעין מאשרים: מוחמד דף חי ומתפקד

בסרטונים שהגיעו למערכת הביטחון הישראלית נראה ראש הזרוע הצבאית של החמאס מוחמד דף חי ומתפקד, ואפילו הולך על רגליו. דף שרד 7 ניסיונות חיסול, למרות שנפצע קשה בחלקם

מוחמד דףמוחמד דף
אא

במסגרת איסוף מודיעיני של ישראל ברצועת עזה עלה כי ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, חי ומתפקד – כך דיווח אמש (שלישי) העיתונאי בן כספית במעריב.

המידע מסתמך על מספר סרטונים של דף מהתקופה האחרונה. בדיווחו של כספית נכתב כי "בסרטון אחד דף נראה צועד על רגליו, אם כי בצליעה קלה. בסרטון אחר הוא במצב ישיבה במקום אחר. מן הסרטונים עולה כי מצבו של דף טוב באופן משמעותי ממה שהוערך בישראל, בעקבות שורה ארוכה של תקיפות וניסיונות סיכול שבוצעו נגדו, בחלקם הוא אף נפגע. דף מסוגל ללכת בכוחות עצמו ולא מסתייע בכיסא גלגלים, וכנראה גם יכול להפעיל את שתי ידיו".

דף שרד שבעה ניסיונות חיסול, למרות שנפצע קשה בחלק מהם. "העובדה שדף חי, מתפקד ובכושר טוב יחסית, ואף מסוגל ללכת בכוחות עצמו ומפגין עצמאות תפקודית פיסית, עומדת בסתירה מוחלטת להערכות המודיעין המפורטות בעניינו מהשנים האחרונות", כתב כספית. הוא הוסיף כי עד רגע גילוי הסרטונים, ישראל העריכה שדף במצב סיעודי, מתנייד באמבולנסים, מסתייע בכיסאות גלגלים וסובל מקשיי תפקוד רבים.

לאחרונה פרסם דובר צה"ל סרטון, בו נראה מוחמד סינוואר, אחיו של מנהיג חמאס ברצועה יחיא סינוואר, נוסע במנהרת הטרור הגדולה של חמאס שנחשפה בשטח הרצועה.

תגיות:חמאסמוחמד דף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה