חדשות בארץ

מתקרבים לסינוואר: כך מגבירים בצה"ל את המאמצים לאיתור מחבואו

כוחות צה"ל מעמיקים את התמרון הקרקעי בדרום הרצועה, בו מסתתרים ככל הנראה בכירי חמאס. הערכה: הכוחות ימצאו רשת מנהרות סבוכה שבה נמצאים חטופים

(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)
אא

בצה"ל ממשיכים להעמיק את התמרון הקרקעי בדרום רצועת עזה. בצבא מעריכים כי במקום קיימות מערכות תת קרקעיות גדולות - ובהן בכירי חמאס, בראשם יחיא סינוואר. על פי דיווח באתר וואלה, ההערכה היא שבדרום הרצועה רשת מנהרות סבוכה, בסדר גודל שכבר נחשפה בצפון. עוד מעריכים כי במקום מוחזקים חטופים.

במקביל, כך לפי הדיווח של הכתב הצבאי אמיר בוחבוט, צה"ל ממשיך לפזר כרוזים ואזהרות לציבור הפלסטיני בחאן יונס במטרה שיתפנו מעזה לרפיח. התמרון הקרקעי בדרום הרצועה מתרחב והכוחות מנסים לנוע קדימה ולהשתלט על מוקדי השליטה של חמאס. הם קוראים לאזרחים להתפנות ממערב ודרום חאן יונס על מנת לצמצם פגיעה אפשרית בהם.

צוות הקרב החטיבתי 55 ביצע אתמול פשיטות משולבות על תשתיות טרור בחאן יונס ובמהלכן חיסלו הלוחמים בירי מחבל אשר שיגר נ"ט מסוג RPG לעבר הכוח. הלוחמים איתרו מחסן אמצעי לחימה ובו מטעני חבלה, נשקים ורימונים.

בנוסף, לוחמים מיהל"ם וכוחות הנדסה איתרו מטען שהוטמן בתוך מרפאה ליד בית ספר בלב שכונת שג'עייה. כמו כן, לוחמים מצוות הקרב החטיבתי של ביסל"ח שפעלו בשכונת שג'עייה איתרו אמצעי לחימה רבים, ביניהם, קלאצ'ניקובים, ווסטים ומחסניות.

לוחמי צוות הקרב החטיבתי 179 (׳ראם׳) השמידו פיר מנהרה בקרבת חוף ים בדרום העיר עזה. לאחר פיצוץ הפיר זיהו הכוחות מספר רב של מחבלים שנמלטו לתוך מבנה בקו החוף. מטוס קרב של חיל האוויר השמיד את המבנה.

כוחות זרוע הים המשיכו לתקוף מטרות טרור ברצועת עזה, ביניהן מבנים שבהם אותרו מחבלי חמאס וכלי שיט המשמשים את הארגון למטרות טרור. כמו כן ממשיכים כוחות זרוע הים בתקיפות סיוע לכוחות צה"ל המתמרנים ברצועה.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חטופיםחמאסיחיא סינוואר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה