חדשות בארץ

300 מטרות הותקפו ברצועה; מטוס קרב השמיד עמדה ממנה בוצע שיגור לישראל

צה"ל המשיך הלילה את המתקפה העצימה על אזורים במרכז ודרום עזה. חומרים מודיעיניים ומנהרת מילוט אותרו באחד הבתים של סינוואר. תקיפה יזומה גם בדרום לבנון

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל עדכן הבוקר (רביעי) כי מעל ל-300 מטרות הותקפו ברצועת עזה במהלך היממה האחרונה. אחת המטרות הייתה עמדה ממנה בוצעו אתמול שיגורים לעבר שטח הארץ.

אמש הודיע צה"ל כי סיים להשתלט על מרחב ג'באליה, כפי שעשה קודם לכן בבית חאנון. אולם הלילה והבוקר נתקלו לוחמי צה"ל במחבלים בשתי הגזרות הללו, והתנהלו קרבות פנים אל פנים.

לוחמי צה"ל הכווינו כלי טיס לעבר חוליות חמושות ואמצעי לחימה, זאת לצד תקיפות חיל האוויר וכוחות זרוע הים, במסגרתן חוסלו עשרות מחבלים והושמדו שורת תשתיות טרור.

(צילום: דובר צה"ל)

בעקבות ירי שבוצע לעבר כוחותינו בדרום רצועת עזה, פשטו לוחמי צה"ל מצוות קרב חטיבתי 55 על מפקדות צבאיות במרחב ח'אן יונס, מהן בוצע ירי ובהן אוחסנו אמצעי לחימה רבים. בין אמצעי הלחימה שאותרו, מספר נשקים, תחמושת, מטעני נפץ, וכ-20 פצצות מרגמה.

צה"ל הרחיב את הפשיטות בתוך חאן יונס. הלוחמים הגיעו לאחד הבתים ששימשו את מנהיג הזרוע הצבאית, יחיא סינוואר. בבית נמצא פתח נסתר ברצפת המטבח, שהוביל למעלית היורד למנהרת מילוט. לדברי גורמי ביטחון יתכן וסינוואר, או בכירי חמאס אחרים, שהה במקום באחרונה.

תקיפה יזומה בלבנון

לאחר שחיזבאללה הגביר אתמול את הירי על יישובי ומוצבי גבול הצפון, צה"ל יזם הבוקר תקיפה בדרום לבנון. מטוסי קרב של חילה אוויר תקפו שורת מטרות בהן תשתיות טרור ואתרים צבאיים של חיזבאללה.

תגיות:מטרותעזהצה"לרצועה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה