חדשות בארץ

בזמן השבעה על בנה החייל, נגנבו כל תכשיטיה: "היהלום הכי גדול שלי כבר נלקח ממני"

בזמן שלאה ישבה שבעה על בנה איתמר הי"ד. שנפל בקרבות ה-7 באוקטובר - כל תכשיטיה נגנבו, חלקם ירושה מאביה ומסבתה שנפטרו. "היהלום הכי גדול שלי כבר נלקח ממני, אבל למה להיכנס לי לתוך הבית ולקחת ממני את הדברים הקטנים האלה כשאני בכאב העצום שלי?"

בתמונה הקטנה: איתמר עיש הי"דבתמונה הקטנה: איתמר עיש הי"ד
אא

סמל איתמר אברהם עיש הי"ד נרצח ב-7 באוקטובר, עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל. בזמן שאימו לאה ישבה שבעה על בנה הבכור, תכשיטיה נגנבו. "התחלתי לפתוח את הקופסאות ולגלות: אין צמיד, אין עגילים, אין עוד עגילים", סיפרה לאה לחדשות 12. "בין התכשיטים שנגנבו היה ענק זהב שקיבלתי מאבא שלי ז"ל וטבעת שקיבלתי מסבתא שלי שנפטרה".

המשפחה מתגוררת בקרית גת, אך את השבעה נאלצה לקיים באולם בית הספר משום שאין בביתה מרחב מוגן. מישהו ניצל את העובדה שהבית ריק וגנב את התכשיטים המועטים של לאה, חלקם בעלי ערך רגשי גדול. כשלאה חזרה לביתה בתום 30 ימי אבל, היא גילתה שתכשיטיה נעלמו. היא התקשרה למשטרה, שלא הגיעו אפילו לתחקר אותה.

איתמר שירת בפיקוד העורף במחנה אורים, ובבוקר הטבח בדיוק עלה לעמדת השמירה בבסיס. מחבלי החמאס פרצו למוצב והרגו 8 חיילים, ביניהם איתמר. לאה התעוררה באותו יום לקול האזעקות, והתקשרה אל איתמר שוב ושוב, אך ללא מענה. "שלחתי לו הודעה 'אבא'לה תעדכן אותי מה קורה. אני דואגת'. אחרי שלוש דקות אני מקבלת תמונה שלו בווטסאפ שהמפלצות ירו בו ורצחו אותו, הוא היה שרוע על הרצפה מדמם", שחזרה לאה את אותם רגעים מצמררים.

אחיו הקטן של איתמר, אליאור, הוא אוטיסט בתפקוד נמוך, ויוחאי הקטן סובל מלקויות למידה. לאה מספרת שאיתמר היה מגיע מוקדם מהבסיס בשביל לעזור לאחיו. "נורא קשה לי לחשוב על איתמר בזמן עבר. הוא היה בשבילי עולם ומלואו. היהלום הכי גדול שלי כבר נלקח ממני, אבל למה להיכנס לי לתוך הבית ולקחת ממני את הדברים הקטנים האלה כשאני בכאב העצום שלי?".

תגיות:חרבות ברזלאיתמר עישחללי צהל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה