סלבס בהתחזקות

הכוכב מהוליווד שתומך בישראל - ביקר בכותל והניח תפילין

אחרי שהביע את תמיכתו העזה בעזרת פוסטים ברשתות החברתיות, הכוכב ההוליוודי מייקל רפפורט הגיע ארצה לאות הזדהות, ואף ביקר והתפלל בכותל

אא

אחרי שהביע את תמיכתו בישראל קבל עם ועדה ואף קרא לשחרר את החטופים הישראלים שנמצאים בשבי החמאס בעזה - השחקן והקומיקאי מייקל רפפורט הגיע ארצה לאות הזדהות. 

רפפורט, שחקן הוליוודי ממוצא יהודי שמתגורר בארה"ב, מרבה לפרסם פוסטים של הבעת תמיכה בישראל ברשתות החברתיות, שם עוקבים אחריו למעלה משני מיליון עוקבים. 

כחלק מההתגייסות והתמיכה שלו, ביקר רפפורט בכיכר החטופים, שוחח עם בני משפחת ביבס ושיתף את תחושותיו בפוסטים טעונים במיוחד, תוך שהוא מבקר חריפות את הצלב האדום על התנהלותם הכושלת, מאז תחילת המלחמה. 

ביום שני האחרון ריגש רפפורט את עוקביו כאשר פרסם סרטון מהכותל המערבי, בו הוא נראה כשהוא חובש כיפה, עטוף בטלית ומניח תפילין. לאחר מכן, הטמין רפפורט פתק בכותל. כשאחד המתפללים ניגש ואמר לו שהוא 'עושה עבודה בשביל ישראל, ושאנחנו מעריכים את מה שהוא עושה', אמר כי משאלתו היא שכל העולם יכיר את עם ישראל, ואת הייחודיות של היהודים. "הקסם של ירושלים הוא בדיוק מה שמספרים עליו", ציין רפפורט לצד הסרטון, שהגיע לאלפי צפיות. "היה לי יום מדהים ולמדתי על הרבה בעיר דוד".

לבסוף לא שכח רפפורט לציין את משאלתו העיקרית במסגרת הביקור, וחתם: "לשחרר את החטופים, זה היום ה-73".

השימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, אנא פנו אלינו לכתובת: support@htv.co.il

תגיות:הוליוודתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה