חדשות בארץ

נתניהו: "ממשיכים במלחמה עד הסוף. לא נפסיק עד להשגת המטרות"

ראש הממשלה פרסם הצהרה לתקשורת עם מסר ברור. זאת בצל הדיווחים על הפוגות ממושכות, הפסקות אש אפשריות ומעבר לשלב של לחימה מידתית במקום עצימה

נתניהו (צילום: Chaim Goldberg/FLASH90)נתניהו (צילום: Chaim Goldberg/FLASH90)
אא

(קרדיט: משרד ראש הממשלה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם לפנות ערב (רביעי) הצהרה על המשך הלחימה נגד חמאס.

לדבריו, "אנחנו ממשיכים במלחמה עד הסוף. היא תימשך עד לחיסול החמאס. עד לניצחון. מי שחושב שנעצור לא מחובר למציאות. לא נפסיק את הלחימה עד להשגת כל המטרות שהצבנו: חיסול החמאס, שחרור חטופינו והסרת האיום מעזה. אנחנו תוקפים את החמאס באש - אש תופת. בכל מקום, כולל היום. אנחנו גם תוקפים את עוזריהם מקרוב ומרחוק. כל מחבלי החמאס, מהראשון עד האחרון, הם בני מוות. יש להם רק שתי אפשרויות: להיכנע או למות".

גורמים מדיניים ציינו כי הצהרתו של נתניהו מגיעה לאור הדיווחים על הפוגות ממושכות, הפסקות אש אפשריות ומעבר לשלב של לחימה מידתית במקום עצימה.

כזכור כי אמש גם יושב ראש "המחנה הממלכתי", השר בני גנץ, שסייר בדרום ונפגש עם מפוני המועצה אזורית אשכול, העביר מסר בנושא, אך התייחס לשיבת המפונים לעוטף.

גנץ אמר לנוכחים בפגישות עימו כי "בזמן שמרצחי החמאס ימשיכו להתחבא במנהרות, עד שנשיג אותם חיים או מתים, התושבים יחזרו לנגב המערבי, תחת הגנה רחבה, ויבנו אותו מחדש עם כוחות רבים מהחברה הישראלית. בזמן שחמאס מביאה חורבן על עזה, הנגב המערבי יתחזק. אנחנו ממשיכים בלחימה בעוצמה רבה בכל החזיתות – דרום, צפון ואיו"ש. אני מבקש להדגיש, גם כשנעבור לשלב הבא בלחימה, חיילי צה"ל ימשיכו לפעול בעומק הרצועה, עד שנשיג את כל מטרותינו. נמשיך להחזיק בשטח ברצועה כדי לספק ביטחון ליישובים הישראלים. התוכנית המבצעית שלנו עוד ארוכה וגם בעתיד – ביטחוננו יישאר תמיד, בידינו".

תגיות:בנימין נתניהומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה