חדשות בארץ

אמה של החטופה לערוץ CNN: "אני מדברת בקול רך, אבל מבפנים אני צורחת"

איילת לוי-שחר, אמה של החטופה נעמה לוי: "בצלב האדום אומרים שאין שיתוף פעולה מצד חמאס, אז אולי מישהו יחליף אותם - האו"ם?"

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

איילת לוי-שחר, אמה של החטופה נעמה לוי התראיינה הלילה (בין שלישי לרביעי) לערוץ CNN. נעמה נחטפה ב-7 באוקטובר, וזוהתה באחד מסרטוני החטיפה של חמאס.

"הזמן שלה אוזל. כל יום קשה יותר ובכל יום היא פגיעה יותר, למה שזה לא יהיה שקורה שם", אמרה האם. "אני אולי מדברת בקול רך, אבל מבפנים אני צורחת. אני לא שומעת את העולם מגיב לצרחה הזו. בתי נחטפה על ידי החמאס - את מסוגלת בכלל להבין את זה? תגובת ארגוני הנשים הייתה מאוחרת מדי ולא מספיקה. זה שם את נעמה בסכנה".

"הייתי רוצה פשוט להיות בבית", הוסיפה לוי-שחר. "להיות ליד הדלת והטלפון, ולהמתין לשיחה שמודיעה לי שהיא משוחררת. לצאת ולקבל את פניה. זה כל מה שאני רוצה - אני לא רוצה לטוס לשום מקום. אני עושה את זה כי אני רוצה להשפיע היכן שאני יכולה. בצלב האדום אומרים שאין שיתוף פעולה מצד חמאס. אז אולי מישהו אחר יוכל למלא את התפקיד במקומם? האו"ם?".

בהמשך סיפרה לוי-שחר כי היא מכירה את הוריהם של החטופים יותם חיים, סאמר פואד אל טלאלקה ואלון שמריז ז"ל, שנורו בשוגג על ידי כוח צה"ל. "הפחד שאני חשה כל הזמן נעשה גרוע אף יותר", הוסיפה. "זה שבר את לבי. אני מכירה את ההורים שלהם. זו טרגדיה נוראית".

על הסרטון של בתה שהופץ לכל העולם אמרה: "עבורי, זה מעבר למערער. אני אפילו לא מסוגלת לצפות בו יותר מדי. אבל אני חושבת שזה חשוב מאוד שהעולם יראה. זה מה שקרה לבת שלי. זה סרטון קצר שלא מייצג כלום לגביה, מלבד האכזריות שברגעים האלו, שבהם החיים שלנו פשוט עצרו, קפאו. ומאז כל יום הוא 7 באוקטובר".

תגיות:חטופיםחמאסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה