חם ברשת

נטלי דדון: "אורי מגידיש עשתה בלב טהור 'דיל' עם אלוקים - ושוחררה מהשבי"

אושיית הרשת סיפרה: "הצלחת בדמיון להתחבר לעולמם הפנימי של ילדים עם אוטיזם ותסמונת דאון ולהבין שעבורם שקט הוא מתנה. איך הפכת קללה לברכה. איך את חיה את הכלל, כמה חסד יש בך"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אורי מגידיש מוכרת לכולנו משום שהיא החטופה הראשונה שחזרה מהשבי. כחודש לאחר החטיפה, היא שוחררה בפעילות מבצעית של צה"ל כאשר אותרה בבית אזרחי. אושיית הרשת נטלי דדון נפגשה איתה בימים האחרונים, ושמעה ממנה על "דיל מיוחד" שעשתה עם אלוקים כשהייתה בשבי.

"אורי, כשמך כן את, אור גדול", כתבה דדון, "לא הפסקתי לחשוב עלייך למן הרגע שיצאתי. מוקסמת ממך. על השיחות איתך, צנועה ופשוטה, מחייכת ומאירה, איך מתוך השבי הנורא הצלחת להיות חופשייה במחשבה, הצלחת לפלס לך שביל של תקווה, לשמור אמונה. בלב טהור עשית 'דיל' עם אלוקים - 'כשאשתחרר אנסה לעשות הכל כדי לעשות טוב לילדים עם צרכים מיוחדים', שם התנדבת טרם חטיפתך".

אושיית הרשת הוסיפה כי גם בביקור של מגידיש בבית החולים, אמרה שהחלום הוא לסייע לאחרים. "מדהים בעיניי איך מתוך השקט המזוויע שהיית לכודה בו, שבה יכולת לזעוק ואיש לא היה שומע, הצלחת בדמיון להתחבר לעולמם הפנימי של ילדים עם אוטיזם ותסמונת דאון ולהבין שעבורם שקט הוא מתנה. איך הפכת קללה לברכה. איך את חיה את הכלל, כמה חסד יש בך, אני אוהבת אותך ומאחלת לך שנצליח להגשים את החלום המרגש הזה שלך".

דדון מעורבת מאוד בהסברה הישראלית במלחמה. לאחרונה היא שיתפה באינסטגרם סרטונים של בובות שנראות כמו תינוק אמיתי והסבירה באנגלית: "עשרות בובות כאלו יובאו מסין לעזה כדי לזייף כאילו נהרגו מתקיפות חיל האוויר". אחר כך  היא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון המתעד את השקרים של חמאס, דרך משפיען רשת ופעיל הסברה דובר רוסית, שהציג את העובדות אחרי הטענות לפיהן צה"ל הורג ילדים תמימים.

בסרטון נשמע משפיען הרשת אומר: "יהודים הרגו אלפי ילדים פלסטינים. עכשיו אספר לכם בפירוט איך יהודים הורגים ילדים מסכנים. איך בדיוק יהודים הורגים את הילדים הקטנים האלה". הוא המשיך והראה פיצוץ. "רואים את הפיצוץ הזה? את כל זה? יהודים הרגו פה ילדים. עכשיו מגיע החלק הכיפי. בואו נתרחק קצת נראה את כל זה. הופ, מה זה? מה אתם חושבים? למה עומד כאן בחור עם אפוד של עיתונאי? מתי הצליחו החבר'ה עם ציוד מקצועי להתארגן עם החצובות שלהם ולבוא לכאן עם ציוד? עם צלמים מקצועיים? איך אתה חושב שזה קרה? מתי היה להם זמן?".

תגיות:נטלי דדוןאורי מגידיש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה