חדשות כלכלה

הנה זה מגיע: הגרלה נוספת של "דירה בהנחה". ומי הזכאים הפעם?

בשבוע הבא תיפתח ההרשמה להגרלה הבאה של דירה בהנחה: "לראשונה תינתן עדיפות למשרתי מילואים פעילים ומשפחות לילדים נכים"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל הודיעו היום (חמישי) כי ביום שלישי הבא, ה-26.12.23, י"ד בטבת התשפ"ד, תיפתח ההרשמה להגרלת דירה בהנחה בה יוגרלו אלפי דירות ברחבי הארץ. ההגרלה תהיה פתוחה להרשמה במשך שישה שבועות , ותיסגר ביום חמישי ה-6.2.24 כ"ז בשבט תשפ"ד. ניתן יהיה להנפיק אישור זכאות להרשמה עד לתאריך ה-21.1.2024, י"א בשבט תשפ"ד.

במשרד הבינוי והשיכון ציינו כי במסגרת ההגרלה הצפויה, יוגרלו כ-7,000 יחידות דיור (מספר סופי ורשימת הערים יפורסמו עם פתיחת ההרשמה), כאשר הזכאים להירשם הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף. כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה במהלך ימי ההרשמה.

חשוב לציין כי ניתן לממש זכייה אחת בלבד, כך שאם זכאי זכה במסגרת תכנית מענקי יד שנייה אין באפשרותו להירשם להגרלות דירה בהנחה.

בנוסף, כבר היום החלו במשרד הבינוי והשיכון לשלוח לנרשמים לתוכנית 'מענקי יד שנייה' את תוצאות ההגרלה בדואר אלקטרוני. למעוניינים תהיה אפשרות לקבל את ההודעה גם באמצעות מסרונים (הודעות SMS). התוצאות יפורסמו גם באתר ההגרלות באופן אנונימי, ויינתנו לזיהוי לפי מספר הנרשם באתר.

חשוב לציין, כי מי שיקבל הודעה על זכייתו בתוכנית מענקי יד שנייה, תבוטל הרשמתו לכל ההגרלות האחרות שנרשם אליהן במסגרת התוכנית 'דירה בהנחה' ולא יאושר לו להירשם להגרלות נוספות (אלא אם יבטל את זכייתו בהגרלה זו).

בכלל זה, יוסר רישום הזוכה מרשימות ההמתנה בהגרלות קודמות שבהן השתתף, וכך תימנע ממנו האפשרות לזכות בהגרלות של תוכנית 'דירה בהנחה', גם אם בסופו של דבר לא מימש את זכייתו בתוכנית.

תגיות:משרד הבינוי והשיכוןדירה בהנחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה