חדשות בארץ

צה"ל השיג שליטה מבצעית בשג'אעיה: תיעוד מהלחימה בשכונה

אוגדה 36 השלימה את שלב פירוק יכולות הליבה של חמאס בשכונת שג'אעיה. במהלך הלחימה השתלטו הכוחות על מפקדת גדוד שג'אעיה, ממנה יצאו חלק מן המחבלים שביצעו את הטבח ביישובי העוטף

(קרדיט תמונה וסרטון: דובר צה"ל)(קרדיט תמונה וסרטון: דובר צה"ל)
אא

כוחות אוגדה 36 השלימו את שלב פירוק יכולות הליבה של חמאס בשג'אעיה שבעזה והשיגו אחיזה מבצעית בשכונה - כך מסר הערב (חמישי) דובר צה"ל.

במהלך הלחימה בשכונה נתקלו הלוחמים פנים אל פנים במחבלים שירו, תקפו והשליכו מטענים לעבר כוחות האוגדה מתוך מבנים במרחב בנוי וצפוף, וחיסלו אותם בקרבות עצימים תוך הסתערות ופיקוד מלפנים.

כוחות האוגדה ביצעו תקיפות נרחבות בשכונה. מאות מטרות נתקפו בסיוע אש, ועשרות פירי מנהרות נחשפו וסוכלו במספר רב של בתים, בתי ספר ומרפאות. הלוחמים איתרו בבתים אזרחיים בשכונה אמצעי לחימה רבים ואמצעי הדרכה של חמאס. 

צוות הקרב החטיבתי של חטיבת גולני פשט על בתי בכירים של ארגון הטרור, והחרים חומר מודיעיני. צוות הקרב החטיבתי של חטיבה 188 פשט והשתלט על מפקדת גדוד שג'אעיה, ממנה יצאו חלק מן המחבלים שביצעו את הטבח ביישובי העוטף.

בנוסף, צוות הקרב החטיבתי של הצנחנים השמיד מעל 100 מבני טרור, חשף והשמיד עשרות רבות של פירי מנהרות, ביצע מעצרים של מחבלים רבים שנכנעו והעביר אותם לחקירות כוחות הביטחון. בין העצורים - מפקד פלוגה בחמאס ומחבלים שהשתתפו בטבח בשמחת תורה. צוות הקרב החטיבתי של בית הספר לחי"ר סיכל והשמיד עשרות מבנים ששימשו את ארגון הטרור.

תגיות:חמאסצה"לחרבות ברזלשג'אעיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה