חדשות בארץ

נתניהו: "נלחמים עד לניצחון. הברירה של חמאס - להיכנע או למות"

ראש הממשלה שב והכריז כי הלחימה לא תיפסק עד להשלמת חיסול החמאס ושחרור כל החטופים. השר בני גנץ: "חמאס גרועה כדאעש, ודין ראשיה ואנשיה – מוות. כדי להסיר את האיום הזה – אנחנו נמשיך להילחם עד שנשיג את מטרותינו"

נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין התייחס הערב (חמישי) לדרישה שהעלה ארגון חמאס להפסקת אש לפני כל התקדמות לעסקה לשחרור חטופים, ושב על הכרזתו כי הלחימה לא תיפסק עד להשלמת יעדיה.

"אנחנו נלחמים עד לניצחון", הצהיר נתניהו. "אנחנו לא נעצור את המלחמה עד שנשלים את כל יעדיה – השלמת חיסול החמאס ושחרור כל חטופינו".

"הברירה שאני מציע לחמאס היא מאוד פשוטה: להיכנע או למות. אין ולא תהיה להם שום ברירה אחרת. ואחרי שנחסל את החמאס, אני אפעל בכל כוחי כדי להבטיח שעזה לא תהווה יותר שום איום על ישראל. לא חמאסטאן ולא פת"חסטאן".

השר בני גנץ, שסייר היום בדרום הארץ, הבהיר אף הוא כי אין כל כוונה לעצור את הלחימה עד להשבת החטופים ושינוי המציאות בדרום ובצפון: "הסירוב של חמאס לשחרר מהשבי – אחרי למעלה מ-70 ימים – קשישים, חולים ונשים, תוך סיכון חייהם, הוא עוד הוכחה שחייבים להסיר את האיום של חמאס. זו ההוכחה שחמאס גרועה כדאעש, ודין ראשיה ואנשיה – מוות. כדי להסיר את האיום הזה – אנחנו נמשיך להילחם עד שנשיג את מטרותינו".

"הנוכחות של חמאס מביאה לפגיעה קשה גם בתושבי עזה. מי שלא חס על תושביו בזמן שהוא ישן במלונות פאר, מי שמשתמש בהם כדי לשרוד – הוא פושע מלחמה. ייקח כמה זמן שייקח. אנחנו נילחם, ואנחנו ננצח", סיכם גנץ.

תגיות:חמאסבני גנץבנימין נתניהוחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה