חדשות בארץ

אמל"ח, טילים ומשגרים: נמשכת פעילות צה"ל ברצועה

לוחמי צוותי הקרב החטיבתיים 646 ו-7 איתרו ברצועה אמצעי לחימה רבים, ביניהם משגרי רקטות מהם בוצע ירי בשבוע האחרון לשטח ישראל

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

בפעילות של צוות קרב חטיבה 646 במרחב ג'חר א-דיק, איתרו הלוחמים מחסן אמל"ח ובו אמצעי לחימה רבים. במהלך הפעילות איתרו כוחות האיסוף של החטיבה משגרי רקטות לטווח ארוך, מהם בוצעו שיגורים לאחרונה לשטח ישראל. המשגרים הושמדו בתקיפה אווירית. 

במהלך רצף מבצעים התקפיים של לוחמי חטיבה 7 בלב חאן יונס ביממה האחרונה, איתרו הלוחמים אמצעי לחימה רבים בבית מגורים, ביניהם מדי צבא ומטעני חבלה, כלי נשק, מחסניות וציוד לחימה. 

מטוס קרב של חיל האוויר חיסל, בהכוונת חטיבה 215, פעיל הנדסה של ארגון חמאס שעסק בהנחת מטענים כנגד לוחמי צה"ל. כמו כן, הותקפה וחוליית מחבלים שסיכנה את הכוחות. 

כוחות הנדסה של צוות קרב חטיבה 4 השמידו תוואי מנהרה ממנה יצאו מחבלים וירו RPG לעבר הלוחמים. 

ביומיים האחרונים מבצע צוות הקרב של חטיבת שריון במילואים 14, על בסיס הכוונה מודיעינית, פשיטות במבנים בבית הספר בפאתי שאטי שבו פעלו מחבלי חמאס. במהלך הפשיטות איתרו הלוחמים אמצעי לחימה רבים, מחסניות ומפות של ארגון הטרור.

לוחמי צוות קרב חטיבת 179 'ראם' השלימו מבצע בדרום העיר עזה, במהלכו איתרו בבית הסמוך לגן ילדים כמות גדולה של אמצעי לחימה בהם כלי נשק, מרגמות ומטענים. בבית נוסף איתרו הלוחמים טיל RPG מוכן לשיגור על אדן החלון ומשגר טילים מוכן לשימוש ומכוון לכיוון עוטף עזה. 

במהלך הלילה, תקפו כוחות זרוע הים מטרות של חמאס בקו החוף, כסיוע לכוחות החי"ר המתמרנים.

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה