חדשות בארץ

צה"ל חושף: כך מחבלי חמאס מטמינים מטענים – כדי לפגוע בלוחמים

במצלמה שאותרה על גופת מחבל, שחוסל בהיתקלות עם כוחות צה"ל, נמצאו סרטים המתעדים את פעילויות הטרור שבוצעו במרחב על ידי מחבלי חמאס

(קרדיט: דובר צה"ל)(קרדיט: דובר צה"ל)
אא

תיעוד ממצלמה שאותרה על גופת מחבל (קרדיט: דובר צה"ל)

צה"ל חשף היום (שישי) תיעוד ממצלמה שאותרה על גופת מחבל, המראה כיצד מחבלי חמאס מכינים מטענים וממלכדים באמצעותם את המרחב על מנת לפגוע בלוחמי צה"ל.

באחת ההיתקלויות ברצועה, לוחמי גדוד 931 נתקלו במחבלים שהסתתרו במבנה. המחבלים הסתתרו בקומה השלישית והחלו לזרוק רימונים לעבר הלוחמים. הלוחמים הגיעו למבנה, חתרו למגע והביאו לחיסולם של המחבלים.

בסריקות שבוצעו לאחר מכן, אותרה כאמור מצלמת גוף על אחת מגופות המחבלים, ובתוכה סרטים המתעדים כיצד המחבלים מניחים מטענים וממלכדים מרחבים.

לוחמי צוות קרב חטיבת נח"ל באוגדה 162 לחמו בשבועות האחרונים במרחב צפון רצועת עזה. הלוחמים נתקלו במחבלים רבים וחיסלו אותם בקרבות פנים אל פנים, השמידו תשתיות טרור של חמאס ואיתרו אמצעי לחימה.

פעילות כוחות חטיבת הנח"ל ברצועת עזה (קרדיט: דובר צה"ל)

אלוף משנה יאיר צוקרמן, מפקד חטיבת הנח"ל, אמר: "צוות הקרב של חטיבת הנח"ל פועל בימים האחרונים בג'באליה בהיתקלויות רבות פנים אל פנים. יש לנו אמל"ח רב, חומרים רבים שאנחנו מוצאים במצלמות של מחבלים. אנחנו רואים שם את ההיערכות שלהם בתוך הבתים של האזרחים עם מטענים ומלכודים".

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה