חדשות בארץ

מתקרבים: צה"ל מצא את תעודת הזהות של מוחמד דף

פשיטה על בית אחותו של "רמטכ"ל חמאס" הובילה לגילוי מסמכים אישיים. בחצר הבית נמצאו פיר ואמצעי לחימה. הבית פוצץ בצורה מבוקרת כשעוד קודם הלוחמים הצטלמו עם הדגל

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

גדוד 82 של חטיבה 7 ביצע בסוף השבוע פשיטה על בית אחותו של מוחמד דף. הוא מצא שם את תעודת הזהות הפלסטינית שלו שכתובה בעברית, ומספר עותקים מודפסים שלה עם ספח התעודה - כולל את שמות ילדיו ותאריכי הלידה.

בפשיטה גילו הלוחמים פיר בחצר הבית, כולל אמצעי לחימה. לוחמי השריון הצטלמו בו עם דגלי ישראל - ולאחר מכן פוצצו את המתחם. 

כזכור, בימים האחרונים הודלפו מספר סרטונים של דף בעזה. הוא כבר שרד מספר ניסיונות חיסול, אך נראה צולע ומתפקד עם עין אחת. דף הוא "רמטכ"ל חמאס" ונחשב אחד המבוקשים הבכירים. בית משפחתו כבר הופצץ, ודווח כי אחיו נהרג.

בחדשות 12 דווח כי בסרטונים, שנתפסו במקומות שונים בלב רצועת עזה, נראה דף יחד עם אנשים נוספים בארגון. מצבו הפיזי אינו טוב, אך הוא עדיין מצליח לתפקד. דף הולך בימים אלה עם פרוטזה. הוא חסר עין אחת וגם צולע, למרות שהוא לא נזקק לקביים ויכול ללכת בכוחות עצמו. הוא לא מסתייע בכסא גלגלים ולא מקרין חולשה. לפי הסרטונים, הוא יכול להפעיל את שתי ידיו למרות שנפגע בהן בעבר.

באותם סרטונים נראה דף סביב שולחן כשהוא מתדרך בכירים בארגון הטרור חמאס. בתיעוד נוסף נראה בבילוי חברתי, שלא ניתן לפרט עליו בשלב זה. פעם נוספת נראה דף עם אדם נוסף בתוך מנהרה. השניים ספרו ערימות של דולרים בשטרות.

(צילום: דובר צה"ל)

תגיות:מוחמד דףחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה