חדשות בארץ

לונדון: ישראלים תלו את שלטי החטופים - והותקפו

אחרי אירוע תקיפה אחד, הישראלים עברו לתלות את השלטים במקום אחר, אך הותקפו שוב. אחת הישראליות סיפרה: "אנחנו מזהים בתקופה האחרונה עלייה באגרסיביות"

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

האנטישמיות ברחבי אירופה הייתה קיימת שנים רבות באירופה, אבל מאז תחילת המלחמה היא הולכת ומתרחבת. קבוצה של ישראלים בלונדון שיצאה לתלות ברחבי העיר שלטים של החטופים הותקפה פעמיים, על ידי קבוצות שונות.

הישראלים החלו לתלות שלטים בשוק קמדן, שבקמדן טאון. אישה שנחכה במקום צעקה לעברם כי היא תומכת בחיזבאללה וטענה כי בתליית השלטים הם "מפיצים שקרים". אדם נוסף שעבר שם הצטרף אליה.

בקבוצה מספרים כי הסיטואציה בשוק הפכה להיות מאיימת. הבחור התקרב אליהם והחל לצלם אותם ולכן הוחלט להמשיך את תליית השלטים במקום אחר. הם הגיעו לאזור הצ'וק פארם ונקלעו לאירוע אלימות נוסף. שני צעירים התקרבו אליהם ותחקרו אותם. הם שאלו "מה עם הפלסטינים?" ואחת הישראליות אף הותקפה פיזית.

בתיעוד שפורסם באתרN12  נשמע הבחור אומר "אני אשבור לך את הטלפון". הם השיבו כי מדובר בעיתונאית, אך הוא השליך את הטלפון שלה. השניים תקפו פיזית את הקבוצה וניסו להפיל אותם על הרצפה, כשאחת הנשים נזקקה לטיפול רפואי.

בעקבות המקרה, התיעוד שהופץ טושטש מחשש לבטיחות הישראלים. אחת הישראליות שהייתה שם אמרה: "אנחנו מזהים בתקופה האחרונה עלייה באגרסיביות. יותר ויותר תקיפות גם מילוליות וגם פיזיות, מה שלא היה בעבר. המשטרה מעורבת במקרים".

 

תגיות:לונדוןעסקת חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה