חם ברשת

"חזרתי מעזה אחרי 75 ימים של לחימה - אתם לא מבינים מה קרה לי עם עומר אדם!"

לוחם צה"ל חזר לאפטר לאחר 75 ימים של לחימה ברצועת עזה. כשהתבקש לחזור לבסיס, הוא לא האמין - עומר אדם דאג למונית ספיישל עבורו בחזרה לבסיס: "הבנתי בנסיעה שעומר כבר שילם יותר מ-2 מיליון ש"ח על מוניות לחיילים"

אא

לוחם צה"ל חזר לביתו בצפון הרחוק לאחר 75 ימים של לחימה ברצועת עזה. כשהתבקש לחזור לבסיס, הוא לא האמין מה קרה לו. ככה הוא כתב ברשת:

"אתם לא מבינים מה קרה לי עם עומר אדם. אני פשוט בשוק חיי, לא האמנתי שזה אמיתי!!!"

"חזרתי מעזה לבית אחרי 75 ימים בלחימה בעזה, עכשיו אני גר בצפון בקצה הכי צפוני, ואמרתי לאחותי שעכשיו ביקשו שנחזור לבסיס וזה נסיעה קיצונית בקור של עכשיו. היא אמרה לי 'מה, השתגעת? לא שמעת שעומר אדם נותן מוניות לחיילים?' אמרתי לה 'אין מצב, זה סתם תרגיל יח"צ', והיא לא שאלה אותי והתקשרה. ואתם לא מבינים, עומר שלח לי מונית שעולה 1,000 שקלים, כן, ספיישל מהצפון לדרום! ולא רק לי, יש לי עוד אח שגם קיבל מונית והבנתי בנסיעה שעומר כבר שילם יותר מ-2 מיליון ש"ח על מוניות לחיילים. פשוט צריך להרים לאיש המלאך הזה, שהרים מיזם שעושה כל כך טוב לחיילים. בואו נראה לו אהבה ענקית חזרה". הפוסט קיבל עשרות אלפי תגובות ושיתופים בכל הרשתות החברתיות. 

בחודש שעבר, פרסם אדם כי הוא מעוניין לסייע לחיילים להגיע הביתה. "אחרי ששמעתי שיש כאלה שקצת מסתבכים עם האוטובוסים, קמתי בבוקר עם רעיון: להוציא חיילים לאפטרים במוניות ספיישל לבתים, כדי שלא יצטרכו להסתבך ושיחזרו הביתה בדיוק כמו שמגיע להם".

אדם הוסיף כי גייס לטובת הפרויקט, שנקרא "חייל חוזר", סכום כסף מכובד, "כמו שאתם מכבדים אותי כל השנים", כתב וקרא לכל החיילים שיוצאים לאפטר למלא פרטים על מנת שיקבלו מענה מהיר ויגיעו הביתה בשלום.

תגיות:עומר אדםחיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה