חם ברשת

מרגש: תלמידים באוסטרליה לבשו כחול לבן ושרו "עם ישראל חי"

המסר של התלמידים לאחדות מצא חן בעיני הזמר ששר את השיר, אייל גולן: "כשקיבלתי את הסרטון הזה מהצד השני של העולם, התרגשתי במיוחד. נצא מזה חזקים מתמיד, עם ישראל חי"

אא

מאות ילדים לבושים כחול לבן התכנסו בבית הספר של הקהילה היהודית באוסטרליה ושרו את "עם ישראל חי", תוך קריאות לאחדות.

השיר, של הזמר אייל גולן, מנסה להעביר מסר של אהבת חינם והפך לאחד השירים המושמעים במלחמה. כעת, הילדים הצליחו לרגש תומכים פרו-ישראלים מרחבי העולם, כשניגנו את השיר ורקדו לצליליו כשהם לבושים בכחול ולבן ועומדים מחובקים. התיעוד המרגש הופץ בכל העולם וריגש גם את גולן עצמו.

הזמר בחר לפרסם את הסרטון שקיבל, ובו הילדים, שנמצאים רחוק כל כך, מעבירים מאוסטרליה הרחוקה מסר של אחדות. "מאז שהשיר יצא אני מקבל מאות סרטונים שלכם, שרים אותו בבית עם הילדים, שרים אותו חזק חזק ברכב, ילדים ששרים אותו בבתי ספר שאפילו שמו אותו כצלצול. כל סרטון מחמם לי את הלב כל פעם מחדש", כתב הזמר. "אבל כשקיבלתי את הסרטון הזה מהצד השני של העולם, התרגשתי במיוחד".

גולן הוסיף כי "הילדים שאתם רואים בסרטון הם ילדים מבית ספר מוריה באוסטרליה, קהילה יהודית גדולה שהחליטו לשיר ולצלם קליפ מיוחד לתמיכה במדינה שלנו". גולן סיפר כי מי שיצר את השיר הם אבי אוחיון ואופיר כהן, וכתב כי הוא מודה על הזכות לתת טיפה של אופטימיות ותקווה בתקופה הקשה שעם ישראל עובר. "בע"ה נצא מזה חזקים מתמיד. עם ישראל חי", סיכם.

בשבוע שעבר ריגשה בתו, אלין, את עוקביה כאשר פרסמה ברכה לאלירז שדה, הנשוי לאמה, לרגל יום הולדתו ה-41. שדה ולוי נשואים כבר חמש שנים ולהם שני ילדים משותפים.

"מזל טוב למתנה הכי גדולה שקיבלתי", כתבה אלין, "לאדם שבכל מקום שהוא יהיה אני ארגיש בבית, לאדם שמלמד אותי יום יום אהבה ללא תנאים מהי. תודה על זה שאתה מכוון לי את הדרך, אבל גם נותן לי למצוא את הדרך שלי לבד. תודה שאתה נותן לי את כל הלב ומעבר למרות שאתה לא חייב, תודה על הזכות ללמוד ממך אהבת השם ואמונה אמיתית מהי. תודה על כל רגע קטן איתך, הנסיעות המצחיקות באוטו שהן רק שלנו, הריבים הקטנים והחיבוק החם כשאני צריכה".

תגיות:עם ישראל חיחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה