חם ברשת

משפחת סיינפלד מרגשת: "מעולם לא ראינו מדינה מאוחדת יותר מישראל"

אחרי שג'רי סיינפלד ביקר בישראל, רעייתו כתב באינסטגרם: "זוועת 7 באוקטובר מחקה פילוגים בתוך ישראל. כולם התאחדו למען מטרה נעלה יותר"

(צילום: Yossi Zamir/flash90)(צילום: Yossi Zamir/flash90)
אא

אשתו של הקומיקאי ג'רי סיינפלד, שנחת בשבוע שעבר בישראל, ג'סיקה סיינפלד, מצטרפת אליו וכותבת פוסט תמיכה בישראל. סיינפלד כתבה באינסטגרם סיכום של הביקור המרגש שלה עם בעלה בישראל בעקבות הטבח ב-7 באוקטובר, ובו סיפקה למעשה תמיכה במדינה.
"רצינו לראות במו עינינו את תוצאות מתקפת 7 באוקטובר. ראינו בתים שבהם משפחות עונו, נורו, הופגזו ונשרפו בחיים. עמדנו בשטח שבו מאות נערים בפסטיבל מוזיקה נרצחו ונחטפו. עם כמה שהיה כואב להיות במקומות הללו, מה שאזכור יותר מכל זה את האנשים שפגשנו בישראל", הוסיפה. "גיבורים שהצילו אלפי אנשים חיים. צעירים מניו יורק שהגיעו לעבוד בחוות כדי להחליף את מי שיצאו להילחם נגד חמאס. בני ערובה ששוחררו ומשפחות חטופים שעדיין בשבי שעברו טראומה אך עדיין מבקשים לעזור. אנשים יוצאי דופן שהתאגדו כדי לספק סיוע חירום באמצעות שירות אזרחי.

"זה היה הביקור החמישי שלי בישראל - ומעולם לא ראיתי מדינה מאוחדת יותר", הוסיפה. "אנשים מכל תחומי החיים, מחיילים פצועים ועד משפחות של פעילי שלום שאמהותיהם, אבותיהם או אחיהם נרצחו או עדיין מוחזקים בשבי בעזה. זוועת 7 באוקטובר מחקה פילוגים בתוך ישראל. כולם התאחדו למען מטרה נעלה יותר - להביס את חמאס, לבנות ישראל טובה ובטוחה יותר, ועולם טוב יותר ובטוח יותר".

סיינפלד עצמו נחת בישראל בשבוע שעבר, ועם נחיתתו, בישראל הוא ומשפחתו הגיעו למטה המשפחות לפגישה מרגשת עם נציגי משפחות החטופים ועם חטופים ששבו מעזה. סיינפלד אמר למשפחות כי הוא "חש מחויבות עמוקה להעלאת המודעות בכל העולם לנושא החטופים אשר חייהם בסכנה מיידית". למשמע הסיפורים, סיינפלד ומשפחתו התרגשו מאוד וניכר כי הושפעו עמוקות מהחוויות ששמעו מבני המשפחות ומהשבים.
סיינפלד ביקר בהמשך באזורי הטבח. הוא תמך במשפחות והביע סולידריות עם ישראל לא רק בביקור, אלא גם בהצהרות שלו לתקשורת. מדובר באחד הקומיקאים הגדולים בכל הזמנים, כך שיש חשיבות רבה לדברים שאמר.

תגיות:חרבות ברזלג'רי סיינפלד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה