חדשות בארץ

הלחימה ברצועה: מפקד בחמאס חוסל בחאן יונס, אמצעי לחימה אותרו בבית לאהיא

זרוע הים וכוחות היבשה והאוויר ממשיכים בלחימה המשותפת בחמאס ברצועת עזה. לוחמים מצוות הקרב החטיבתי 4 פשטו על תשתית טרור בתוך בית של מחבל בחאן יונס והשמידו אותה

אא

מטוס קרב של חיל האוויר, בהכוונת מרכז האש של אוגדה 98, חיסל ביממה האחרונה במרחב חאן יונס מפקד בחמאס. בהמשך חוסלו, באמצעות כלי טיס של חיל האוויר, מספר מחבלים שזוהו בסמוך לכוחות צה"ל כשבידם רקטה.

צוות הקרב החטיבתי 261 (בה"ד 1) חיסל מספר מחבלים ששהו בתשתית טרור, לאחר שתצפיות החטיבה זיהו את החשודים במרחב. מכלול האש החטיבתי הכווין מטוס קרב של חיל האוויר, שהשמיד את התשתית.

במסגרת פעילות הלוחמים בבית לאהיא, אותרו אמצעי לחימה רבים של חמאס, ביניהם רובי קלאצ'ניקוב, מטענים מוכנים להפעלה עם נפצים ומחסניות.

(קרדיט: דובר צה"ל)

בנוסף, לוחמים מצוות הקרב החטיבתי 4 פשטו על מבנה בחאן יונס, בו הם איתרו אמצעי לחימה. בהמשך פשטו הלוחמים על תשתית טרור בתוך בית של מחבל מחמאס והשמידו אותה.

(קרדיט: דובר צה"ל)

כוחות זרוע הים, כוחות היבשה וחיל האוויר ממשיכים בלחימה משותפת ברחבי רצועת עזה. לוחמי זרוע הים תקפו מספר מטרות טרור של חמאס, ביניהן: חוליות מחבלים שזוהו בקרבת כוחות צה"ל, מחבלים שהסתתרו במבנים סמוכים אליהם, מוצבים צבאיים וכן עמדות מהן זוהה ירי לעבר הלוחמים.

(קרדיט: דובר צה"ל)

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה