חדשות בארץ

אביה של אמילי הנד: "קולה מתחזק, היא שרה ורוקדת"

אמילי בת התשע, ששוחררה משבי חמאס לפני כחודש, מתאוששת בצורה יוצאת דופן. אביה, תומס הנד: "היא התחזקה, מתבדחת ואוכלת את המאכלים האהובים עליה"

אמילי הנד ואביה (צילום: דובר צה"ל)אמילי הנד ואביה (צילום: דובר צה"ל)
אא

חודש חלף מאז שוחררה אמילי הנד בת התשע מידיהם של מחבלי חמאס בעזה, במסגרת אחת ההפוגות שנוצלו לשחרור חטופים. העיתון הבריטי דיילי מירור דיווח היום (שני), כי אמילי מתחזקת והשמחה חוזרת אליה.

אביה של אמילי, תומס, התראיין בקצרה לעיתון ומסר כי בתו מתאוששת בצורה יוצאת דופן. לדבריו, "למרות החוויה הקשה שלה היא מצליחה עכשיו לחייך שוב, החלה לשיר ולרקוד לצלילי השירים האהובים עליה. הקול שלה מתחזק, היא מחייכת כל היום". האב הוסיף כי התיאבון של אמילי חזר והיא אוכלת את המאכלים האהובים עליה: "זה נותן תקווה שמצבה עוד ילך וישתפר".

אמילי נחטפה מקיבוץ בארי בשביעי באוקטובר יחד עם חברתה הטובה ואמא של חברתה. היא שהתה בשבי חמאס במשך 50 יום. לאביה סיפרה, כי לא הייתה במנהרה אלא הועברה מבית לבית. 

כזכור, בריאיון קודם שהעניק לעיתון ה"סאן", מיד לאחר שאמילי שוחררה, סיפר הנד כי בתו מדברת בלחש, כי הורגלה בשבי לשתוק כמעט לחלוטין ולהימנע מדיבור בקול רם: "היא הייתה ילדה שמחה ורועשת, ועכשיו היא לוחשת. זה נשמע שהם גנבו את הקול שלה. אני צריך ממש לקרב את אוזני כדי לשמוע אותה. היא חזרה שבורה, אבל לפחות בחתיכה אחת".

האב סיכם היום כי בתו "מסתדרת כעת היטב והיא כבר בדרך להחלמה. אני מקווה שיום אחד נחזור לקיבוץ, שהוא הדבר הכי קרוב לגן עדן".

תגיות:שחרור חטופיםאמילי הנדחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה