חדשות בארץ

נתניהו בצפון הרצועה: "לא מפסיקים. המלחמה נמשכת עד הסוף"

ראש הממשלה ביקר בצפון הרצועה, יחד עם סגן הרמטכ"ל האלוף אמיר ברעם, ואמר ללוחמים: "גאים בכם וסומכים עליכם. נעשה הכל כדי לשמור על הביטחון שלכם"

נתניהו ברצועת עזה, היום (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)נתניהו ברצועת עזה, היום (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)
אא

(צילום: רועי אברהם, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שני) בצפון רצועת עזה, יחד עם סגן הרמטכ"ל האלוף אמיר ברעם.

במהלך הביקור קיבל נתניהו קיבל סקירה ממפקד חטיבת 261, אל"ם יהודה ואך, ומסגן מפקד אוגדה 162 וסגן מפקד חטיבה 261 על פעילותם בצפון הרצועה, על כמויות אמצעי הלחימה שנמצאו כמעט בכל בית ועל נחישות הלוחמים להמשיך בכל הכוח. נתניהו שמע על פירי המנהרות הרבים שנחשפו בלב שטח אזרחי, וקיבל גם סקירה על תוואי המנהרות.

בשיחה עם הלוחמים אמר להם ראש הממשלה: "אני פה בצפון הרצועה אתכם, ואני מתרשם בצורה בלתי רגילה. אמרתי קודם למפקדים שלכם, וגם לכם, כאנשי מילואים, כלוחמים - אנחנו גאים בכם וסומכים עליכם. אנחנו רואים את הנחישות ואת הרצון להמשיך עד הסוף".

"אז יש לי שני דברים להגיד לכם: דבר ראשון - אנחנו נעשה הכל כדי לשמור על הביטחון שלכם, על החיים שלכם. אנחנו רוצים את המשימה, אבל רוצים כמה שיותר לשמור עליכם. זה דבר ראשון, הכי חשוב".

"דבר שני - לא מפסיקים. כל מי שמדבר על להפסיק - אין. לא מפסיקים", הצהיר נתניהו. "המלחמה נמשכת עד הסוף. עד שגומרים אותם, לא פחות מזה".

"אני יודע שעזבתם משפחות ושהמשפחות תומכות, זה דבר אדיר, זה הכוח - זה המפתח לניצחון", הוסיף ראש הממשלה. אחד הלוחמים אמר: "השארנו פה שני חברים שלנו". נתניהו השיב: "אני יודע. לא מעט, וחברים יקרים. בשביל זה אנחנו ממשיכים. הצוואה היא להמשיך".

מפקד חטיבת 261, אל"ם יהודה ואך, אמר לנתניהו: "חשוב שבאת, וחשוב שידעו שאנחנו בכל מקום שתגיד לנו - ננצח. לא ליד, לא בערך - עד הסוף. ננצח".

תגיות:עזהצה"לבנימין נתניהוחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה