מעניין

ילד בן 6 עלה לבדו למטוס הלא נכון - ונחת מאות קילומטרים מהיעד

בשיא עונת התיירות, חברת תעופה אמריקאית העלתה ילד בן 6 לטיסה הלא נכונה, והוא נחת במרחק של מאות קילומטרים משדה התעופה אליו היה אמור להגיע ולפגוש את סבתו: "איך זה קרה? אולי הדיילת שכחה ממנו ואפשרה לו לעלות לטיסה אחרת בטעות?"

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

ילד בן 6 עלה בטעות על הטיסה הלא נכונה של חברת התעופה האמריקאית "ספיריט איירליינס" ונחת כ-270 קילומטרים מהמקום אליו היה אמור להגיע.

בשיא עונת התיירות, קספר הקטן היה אמור להגיע לבדו מפילדלפיה שבארצות הברית לנמל התעופה של דרום מערב פלורידה בפורט מאיירס. כשהמטוס נחת, בני המשפחה הבחינו שקספר לא הגיע ליעד. סבתו, מריה רמוס, סיפרה: "הם אמרו לי, 'הוא לא בטיסה הזו. הוא פספס את הטיסה שלו'. אמרתי: 'אין סיכוי שהוא פספס אותה, יש לי את תגית הצ'ק אין שלו'. רצתי פנימה למטוס ושאלתי את הדיילת, 'איפה הנכד שלי? הוא לא עלה על המטוס בפילדלפיה?' היא ענתה, 'לא גברתי, לא היו ילדים בצ'ק אין'".

זו הייתה הטיסה הראשונה של קספר לבדו, שהגיע בטעות לנמל התעופה של אורלנדו - מרחק של 268 קילומטרים מנמל התעופה בפורט מאיירס. מריה נסעה במשך שעות בשביל לאסוף את נכדה ולהשיבו בשלום. לדבריה, חברת התעופה, שהייתה אחראית על קספר והעלתה אותו לטיסה אחרת, הציעה לה החזר על הנסיעה. היא אמרה שהדבר היחיד שהיא זקוקה לו הוא הסבר – איך הנכד שלה הגיע לאורלנדו? "איך זה קרה? האם הורידו אותו מהמטוס? אולי הדיילת שכחה ממנו ואפשרה לו לעלות לטיסה אחרת בטעות?".

חברת התעופה "ספיריט איירליינס" התנצלה על התקרית ופרסמה תגובה רשמית: "ב-21 בדצמבר, ילד ללא ליווי שטס מפילדלפיה לפורט מאיירס הועלה בטעות לטיסה לאורלנדו. הילד היה כל הזמן תחת הפיקוח של צוות ספיריט, וכאשר גילינו את הטעות, פעלנו מיד כדי ליצור קשר עם המשפחה. אנו לוקחים ברצינות את הבטיחות והאחריות שבהטסת כל הנוסעים שלנו, ומבצעים חקירה פנימית בעניין. אנו מתנצלים בפני המשפחה על המקרה החריג".

תגיות:חדשות בעולםמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה