חם ברשת

עידן עמדי התעטף בעזה בטלית ותפילין. זה מה שהוא כתב

הזמר, שמשרת במילואים, כתב לפוליטיקאים: "אמרו מעט ועשו הרבה. אנחנו צריכים שתאפשרו לנו להיות מאוחדים עד שנחסל את מי שרוצים להשמיד אותנו"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הזמר עידן עמדי נמצא כעת במילואים. ליתר דיוק, הוא נמצא שם מאז ה-7 באוקטובר. באחד הצילומים מעזה, נראה עמדי מפוצץ בית ששימש למטרות טרור. במקביל, הוא ממשיך לעדכן מהחזית ומשמש כנציג הסברה בולט במלחמה.

במסר נוסף בחשבון האינסטגרם שלו, כתב עמדי מסר לפוליטיקאים ולמקבלי ההחלטות. "לכל אלה שחזרו לאותם הרגלים של ה-6.10 - תפסיקו", כתב בליווי תמונתו כשהוא עם טלית ותפילין. "יש קשר ישיר בין היכולת שלכם לאחד את השורות למצב הלוחמים בשטח. אמרו מעט, עשו הרבה".

"הלב שלנו עם משפחות הגיבורים שנפלו, אנחנו ממשיכים ומבטיחים שמותם של יקירינו לא יהיה לשווא", הוסיף עמדי. רק לפני מספר ימים הוא כתב בפוסט אחר: "אין לעם הזה יכולת כרגע לסבול את הריבים הטיפשיים האלו. פשוט אין אוויר לזה. תפסיקו להתכתש בטוויטר, באולפנים, במסיבות העיתונאים. אנחנו צריכים שתפסיקו. אנחנו צריכים שתאפשרו לנו להיות מאוחדים עד שנחסל את מי שרוצים להשמיד אותנו".

עמדי שירת במהלך שירותו הצבאי בגדוד של חיל ההנדסה הקרבית, אך הוא עלה לתודעה הציבורית עם השיר "כאב של לוחמים". ככל שחלף הזמן, הוא הפך יותר מזוהה בזכות דמות הלוחם והעובדה שהפך גם לשחקן מן המניין, ששיחק גם בתפקיד לוחם.

"לא יוצא לי לשתף יותר מדי בימים אלה. אתמול הגעתי לכפר עזה והמראות לא נתפסים. צלם מוכשר אחד שהיה שם לתעד את הביקור של רוה"מ תפס אותי בוהה באחד הבתים השרופים בשכונת הצעירים. דור שלם של יקירנו שנטבחו", כתב לאחרונה בעת סיור בדרום. "לא נעצור את הלחימה. אני מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה. אסור להפקיר בשנית את אזרחי הדרום והצפון. כל דבר שהוא לא חיסול חמאס בעזה וטיפול שורש בחיזבאללה בדרום לבנון זה סכנה מיידית לילדים שלנו. ה'למה' שלנו במלחמה הזו חזק וברור יהי זכר האהובים שלנו ברוך".

תגיות:תפיליןעידן עמדי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה