חדשות בארץ

"פעלתי על אוטומט": הגננת שפינתה 21 פעוטות באזעקה הפכה לגיבורה

כרמית וייצמן חזרה לגן, כשההורים ערכו לה הפתעה: "בסרטון ראיתי את הילדים, לא ראיתי את עצמי בכלל. זו הפעם הראשונה שנשמעת אזעקה כשהם ישנים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בסוף השבוע פורסם ברשת סרטון ויראלי, שבו נראית הגננת כרמית וייצמן מפנה ילדים לתוך ממ"ד במהלך אזעקה. עד כאן הכל נשמע רגיל, כך מתפקדים גנים רבים בישראל במהלך הלחימה. אלא שכאן מדובר בסיפור יוצא מגדר הרגיל: וייצמן הכניסה 21 ילדים לחדר הממ"ד בשעת האזעקה, בקור רוח שכונה על ידי הרשת החברתית "גיבורת על".

אתמול (שני) חזרה וייצמן לגן. הורי הילדים לא נותרו אדישים והכינו לה הפתעה. היא סיפרה שלאורך סוף השבוע קיבלה כמות גדולה של הודעות ושיחות, מחברים ומכרים ששיבחו אותה על התעוזה. היא תפסה את הילדים במהירות והכניסה את כולם בקור רוח למרחב המוגן. "כשהסתכלתי בסרטון, ראיתי את הילדים, לא ראיתי את עצמי בכלל. ראיתי ילדים שמעירים אותם משינה בתקופת מלחמה - היה לי עצוב לראות את זה, לא חשבתי לרגע שאני אהיה גיבורת על", אמרה לאתר N12.

וייצמן נשאלה על הילדים ועל תגובתם לאירוע, וסיפרה שעבור הילדים התקרית כבר הסתיימה: "לא הזכרנו להם את זה, הם לא חוו את זה כמו שאנחנו חווינו. מבחינתם, כשהרגענו אותם בממ"ד זה היה מאחוריהם. היום, הילדים נהנים מהחגיגות בעיקר".

בשיחה עם אתר ynet הוסיפה וייצמן: "כשראיתי את הסרטון בכיתי. היה לי עצוב לראות איך אנחנו תולשות אותם מבוהלים ככה".

היא הוסיפה כי הייתה בזמן האזעקה עם עובדת נוספת ועובד נוסף ששהה בממ"ד: "זו הפעם הראשונה שנשמעת אזעקה כשהילדים ישנים. חלקם כבר ישנו בממ"ד וחלק לא, כי לא היה מקום. לא ידענו אם נספיק או לא, אבל עשינו הכול בשביל להספיק. פעלתי על אוטומט. אתה לא חושב, אתה פשוט מתפקד".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:אזעקהגננת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה