חדשות בארץ

תיעוד מג'באליה: חוסלה חוליית מחבלים שניסתה להניח מטען ליד טנק

עשרות מטוסי קרב תקפו מעל 100 מטרות טרור של חמאס ברצועה, ובהן פירי מנהרות, תשתיות טרור ואתרים צבאיים המשמשים את הארגון לפגיעה בכוחות צה"ל

(קרדיט תמונה וסרטונים: דובר צה"ל)(קרדיט תמונה וסרטונים: דובר צה"ל)
אא

לוחמי צה"ל, המתמרנים בשטח רצועת עזה בשיתוף כוחות חיל האוויר וזרוע הים, ממשיכים לתקוף יעדי טרור רבים, חוליות מחבלים ואתרים צבאיים בשימוש ארגוני הטרור.

כחלק מהסיוע לכוחות המתמרנים בשטח, חיל האוויר השלים מטס תקיפה בדרום רצועת עזה. במסגרת המטס, עשרות מטוסי קרב תקפו מעל 100 מטרות טרור של חמאס. בין המטרות: פירי מנהרות, תשתיות טרור ואתרים צבאיים המשמשים את הארגון לפגיעה בכוחות צה"ל.

הלילה נתקלו כוחות מחטיבה 261 (בה"ד 1) בחוליית מחבלים חמושה במרחב ג'באליה, שניסתה להניח מטען נפץ סמוך לטנק צה"ל בו שהו חלק מהלוחמים.

הכוחות תקפו בתגובה את המחבלים. במהלך הקרב שניהלו עם החוליה, הכווינו הלוחמים כלי טיס של חיל האוויר, ובסיוע מכלול האש של החטיבה חוסלו המחבלים והושמד המבנה הצבאי בו פעלו.

במהלך היממה האחרונה, מכלול האש של חטיבה 7 הכווין כלי טיס של חיל האוויר, שתקף וחיסל בתוך דקות בודדות מעל עשרה מחבלים אשר פעלו במרחב ח'אן יונס, סמוך לכוחות צה"ל.

באירוע נוסף במרחב ח'אן יונס, מכלול האש של חטיבת גבעתי זיהה חוליית מחבלי חמאס נעה לעבר בניין צבאי של הארגון בו אוחסנו אמצעי לחימה רבים. הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר, שהשמיד את המבנה וחיסל את החוליה.

כמו כן, כחלק מסריקות שערכו לוחמי גדוד שקד מצוות הקרב החטיבתי 401 במפקדות צבאיות הנמצאות בשימוש הג'יהאד האסלאמי במרחב דראג' תופאח שבצפון רצועת עזה, איתרו הכוחות נשקים, מטעני נפץ ותחמושת, לצד מסמכי מודיעין וציוד צבאי של ארגון הטרור.

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה