חדשות בארץ

הלוחם מצא חנוכייה בעזה וקיווה לאתר את בעליה - היום נהרג בקרב

רס"ר מאור לביא התראיין אתמול וסיפר בהתרגשות על מציאת חנוכייה שנגנבה על ידי מחבלים מיישוב בעוטף, וביקש סיוע באיתור בעליה. יממה לאחר מכן נפל בקרב

מאור לביא הי"ד (צילום: המועצה האזורית הר חברון)מאור לביא הי"ד (צילום: המועצה האזורית הר חברון)
אא

המועצה האזורית הר חברון הודיעה היום (שלישי) על נפילתו של רס"ר מאור לביא הי"ד, תושב סוסיא. לביא, חייל במילואים בגדוד 450, נפל בקרבות בעזה.

בהודעת המועצה נכתב: "אנו מחבקים בשעה קשה זו את משפחתו, אשתו ענבר, מחנכת בבית הספר סוסיא. בנותיו הדר, שני שחר ועדי, אחותו של מאור-רננה בשירי תושבת טנא עומרים וכל הישוב סוסיא".

הלווייתו של לביא תתקיים הערב ב-21:00 בבית העלמין בהר הרצל.

ראש המועצה יוחאי דמרי מסר: "מאור מצטרף לשורת הגיבורים שלנו שיצא להגן על העם וארץ וחירף נפשו בקרב גבורה. בחור חייכן ועדין, ששילב בחייו רוח וחומר, עבודה עם נוער ועבודת כפיים. רכז נוער ביישוב אבא מסור ואוהב לארבע בנותיו".

תיעוד אחרון ששלח מעזה: "מצאתי חנוכייה בעזה. רוצה למצוא את בעליה"

לביא היה אמור להתראיין אתמול לכאן רשת ב', אולם מאחר ולא היה זמין הוא שלח הקלטה בקולו. בהקלטה הוא סיפר על חנוכייה שמצא בתוך בית מחבל בעזה.

"ראינו את החנוכייה מבצבצת מעל אחת השידות ולקחנו אותה. תחושת הבטן שלי אומרת שהיא כנראה נגנבה בשבת השחורה. הייתי רוצה להחזיר אותה לבעלים. בנר שביעי ושמיני הדלקנו בה נרות בשג'עייה, וזה היה מעמד מרגש".

מאור לביא הי"ד מספר על החנוכייה (קרדיט: כאן - תאגיד השידור הישראלי)

המגיש אסף ליברמן, שהשמיע את ההקלטה, כתב היום: "הלם. רק אתמול השמענו בתוכנית הודעה קולית ששלח לנו מאור לביא. לוחם מתוק ורחב לב שמצא חנוכייה בבית מחבל ורצה להיעזר בנו כדי להחזיר אותה למי שהיא נלקחה ממנו. כעת התבשרנו שנפל בעזה. אין מילים. יהי זכרו ברוך".

תגיות:חלל צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה