חם ברשת

מעצבן את חמאס: גיא הוכמן קפץ למים בעזה

אחרי שמונה ל"קצין חיוך ראשי", גיא הוכמן מעצבן את ארגון הטרור: הוא טבל במי הים בחופי הרצועה כהתגרות בארגון הטרור שביצע טבח בישראל

(בתמונה: דגלי ישראל בחוף הים בצפון רצועת עזה צילום: Yonatan Sindel/Flash90)(בתמונה: דגלי ישראל בחוף הים בצפון רצועת עזה צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

אחד מכוכבי הרשת שעושה הסברה נהדרת עבור ישראל הוא הקומיקאי גיא הוכמן. לאחרונה מינה אותו צה"ל לתפקיד "קצין חיוך ראשי", במטרה שיסייע לחיילים לשמור על מצב רוח טוב במהלך הלחימה. הוכמן עסוק בהסברה ישראלית ונכנס לתוך עזה כדי להצחיק את הלוחמים לקראת הכניסה הקרקעית.

לאחר שפרסם מספר סרטונים מרגשים, הוכמן החליט לפרסם סרטון שמכעיס את מחבלי ארגון הטרור חמאס: הוא החליט להקדים את מה שחולמים בישראל לעשות אחרי ההשתלטות על עזה - לטבול בחוף הים המקומי. חוף עזה נחשב בעבר לאחד החופים היפים בארץ, אלא שבשנים האחרונות הוא הוזנח. כעת הגשים הוכמן חלום עבור ישראלים רבים – לחזור לחוף נובה. נכון לעכשיו, ישראל לא מתכננת לכבוש את עזה ולהעביר אותה לשליטה מלאה שלה, כך שייתכן שהוכמן יהיה אחד האנשים היחידים שיטבלו בים של חוף נובה.

כזכור, משתמשים פרו פלסטינים פרסמו לאחרונה קריאת לפגוע במספר מפורסמים ישראלים, ביניהם הוכמן. אחריו ברשימה נמצא אושיית הרשת משה כורסיה, שסומן גם הוא על ידי הפלסטינים. במקום השלישי כיכב האקטיביסט חן מזיג ואחריו הפעילה החברתית אמילי שריידר. במקום החמישי נמצאת מי שמכונה "קפטן אלה", ומשמשת כראש דסק תקשורת ערבית ביחידת דובר צה"ל.

החשבונות פרסמו את הרשימה ובה קראו לתקוף את אותם מפורסמים תחת הכותרת "יעדים לתקיפה". הוכמן מסר אז בתגובה: "אני חושב שהרשתות החברתיות צריכות להבהיר לעולם מי הטוב ומי הרע בסיפור, כי כרגע זה ברור שהאלגוריתם ילך לפי הרוב. אבל הרוב הוא רע ותומך בטרור, בעוד שהטובים הם מעטים ואותם משתיקים".

תגיות:גיא הוכמןחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה