חדשות בארץ

ביממה האחרונה: 200 מטרות טרור הותקפו ברצועה

שיתופי פעולה בין הכוחות הקרקעיים לחיל האוויר הביאו לחיסול חוליות מחבלים. במרחב דראג' תפאח חוסל מחבל שהתכונן לירות טיל נגד טנקים לעבר כוחות צה"ל

(קרדיט תמונה וסרטונים: דובר צה"ל)(קרדיט תמונה וסרטונים: דובר צה"ל)
אא

תקיפת מחבלים במרחב שג'עייה

במסגרת הפעילות הקרקעית של לוחמי צוות קרב חטיבת יפתח (11) במרחב שג'עייה, זיהו הלוחמים מחבלים עוברים בין מבנים בתוך מרחב לחימה של חמאס ממנו בוצע ירי לעבר הכוחות.

בשיתוף פעולה עם מכלול האש והמודיעין, הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקפו וחיסלו את המחבלים. התקיפה הביאה לפיצוצי משנה נוספים המעידים על כך שהמרחב היה ממולכד, במטרה לפגוע בלוחמי צה"ל.

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 261 (בה"ד 1) זיהו שני מחבלים שנכנסו לתוך רכב. הרכב ובו המחבלים הגיע למבנה המוכר כמחסן אמצעי לחימה. הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר, שתקף וחיסל את המחבלים. מטוס קרב של חיל האוויר תקף את מחסן אמצעי הלחימה.

פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה

במסגרת פעילות במרחב דראג' תפאח, לוחמי צוות הקרב החטיבתי 401 זיהו מחבל שמחזיק בטיל נגד טנקים המיועד לשימוש מטווח קצר. הלוחמים הכווינו צוות טנקים, שזיהה את המחבל מתכונן לירי לעבר הכוחות וחיסל אותו טרם ביצוע הירי.

במהלך הלילה לוחמי זרוע הים זיהו ותקפו, תוך סגירת מעגל עם הכוחות בשטח, חשודים ששהו במבנה והיוו איום על הכוחות המתמרנים ברצועה. כמו כן, כוחות זרוע הים תקפו מטרות של חמאס ברצועת עזה, במסגרת סיוע לפעילות כוחות חטיבה 14 לאורך קו החוף.

תקיפת מטרות חמאס על ידי חיל הים

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה