מעניין

הנערה המיוחדת ביקשה להתפלל על החייל. יום למחרת הוא נפל בקרב

פחות מיממה אחרי שנערה מיוחדת ביקשה להתפלל על החייל לביא גיהסי, הוא נפל בצפון רצועת עזה. האזינו לשיחה המצמררת

(צילום: Chaim Goldberg/ flash90. בעיגול: הנערה עטרה גיהסי, באדיבות המצלם)(צילום: Chaim Goldberg/ flash90. בעיגול: הנערה עטרה גיהסי, באדיבות המצלם)
אא

"תתפללי על הבן שלי – לביא בן אורית שנמצא בעזה", את הבקשה הזו ביקשה אורית גיהסי, אימו של לביא גיהסי הי"ד, פחות מיממה לפני שהוא נפל בקרב בצפון רצועת עזה. "עטרה, כל הכבוד, אני סומכת עלייך שאת מתפללת, חשובה לי התפילה שלך", היא הוסיפה.

את הדברים הללו אמרה גיהסי לאחייניתה, עטרה גיהסי, נערה מיוחדת ומצטיינת הלומדת בתיכון 'בית אסתר' מרשת 'צהר הלב'. עטרה, כחלק משיעורי הבעה בבית הספר, ביקשה לראיין את דודתה, עובדת סוציאלית באגף לשירותים חברתיים של עיריית רחובות ואמא לשני חיילים הנלחמים בעזה.

"מה הבן שלך עושה בעזה?" היא שאלה אותה בראיון, וכן הוסיפה והתעניינה: "האם את בקשר עם הבן שלך?" ו"איך את מרגישה עם זה? את מפחדת או דואגת?". את השיחה סיימה עטרה בבקשה לקבל את שמם המלא של הבנים הנלחמים, כדי שהיא וחברותיה תוכלנה להתפלל עליהם.

כאמור, פחות מיממה לאחר מכן התפרסם דבר נפילתו בקרב בצפון רצועת עזה של לוחם חטיבת הנח"ל לביא גיהסי הי"ד, תושב חשמונאים ובנם של יעקב ואורית גיהסי.

האזינו להקלטה המצמררת.

(קרדיט תמונה: shutterstock)
תגיות:חללי צה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה