חם ברשת

"הוא דתי, אני חילוני - וזה מעולם לא הפריע לנו לבלות שעות ביחד": ההספד המרגש למאור לביא הי"ד

גיל בוקר, אחיו של העיתונאי רן בוקר, ספד לחברו מאור לביא הי"ד שנפל ברצועת עזה: "מאור הוא ארץ ישראל היפה והיהדות היפה"

מאור לביא הי"ד מאור לביא הי"ד
אא

אתמול (שלישי) הותר לפרסום כי מאור לביא הי"ד מהיישוב סוסיא שבהר חברון נפל בקרבות ברצועת עזה. רק מספר ימים קודם לכן, פרסם לביא ברשת כי מצא חנוכייה בעזה, שכנראה נגנבה במעשי הטבח ב-7 באוקטובר, ושהוא מחפש את בעליה.

גיל בוקר, אחיו של העיתונאי רן בוקר, סיפר על מאור, חבר ילדותו: "קיבלתי חץ ללב. מגיל 3 גדלנו ביחד בשכונה, דלתות הבתים שלנו היו במרחק של 20 מטר אחת מהשנייה. את מאור אני מכיר. הוא גדול ממני ב-3 שנים, הוא דתי, אני חילוני - וזה מעולם לא הפריע לנו לבלות שעות ביחד", כתב בוקר.

"ממאור גם למדתי הרבה על הדת, ובעיקר על הכבוד שבין אדם לחברו - כשהיה בא אליי הביתה בשישי בערב והייתי מבקש מאמא שלי לכבות את הטלוויזיה בסלון עד שנעלה לחדר כי 'מאור הדתי בא אליי', בצניעותו וביישנותו הוא היה מתעקש שאין צורך ואומר לי 'לא צריך, אני אזיז את הראש'. ואז הוא היה מספר לאמא שלו ואמא שלו הייתה מספרת לאמא שלי והן היו מדברות וצוחקות על איך זה שעל אף פער הגילים והפער ה'תרבותי', אנחנו בכל זאת מוצאים מכנה משותף ועדיין חברים".

"מבחינתנו זה לא היה מסובך, היה לנו כיף ביחד אז היינו חברים. באיזשהו שלב כל אחד פנה לדרכו, וחוץ ממפגשים קצרים בשכונה שבה גדלנו לא נפגשנו יותר מדי, אבל את הילדות ואת הדברים שלמדתי ממנו לא אשכח. מאור הוא ארץ ישראל היפה והיהדות היפה. זכיתי להכיר אותו. מאור לביא ז”ל, גיבור ישראל"

תגיות:חללי צה"לרץ ברשתמאור לביא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה