חדשות בארץ

"אני חולה סופנית": מגיש CNN הקריא מכתב של אם החטופה לביידן ופרץ בבכי

ליאורה ארגמני, אמה של נעה שנחטפה לעזה ב-7 באוקטובר, כתבה: "כל מה שעובר בראשי לפני שאני נפרדת ממשפחתי לתמיד, היא המשאלה לחבק את בתי, הילדה היחידה שלי, בפעם האחרונה". המגיש לא יכל לעצור את הדמעות

(צילום: Miriam Alster)(צילום: Miriam Alster)
אא

ליאורה ארגמני, אמה של נעה שנחטפה לעזה ב-7 באוקטובר, כתבה מכתב לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן, בו התחננה שיפעל לשחרור בתה מהשבי. היא סיפרה במכתב כי היא חולת סרטן סופנית, וציינה כי זה אולי הסיכוי האחרון שלה לראות את בתה לפני שתמות.

מגיש CNN, ג'ון ואוז, הקריא את המכתב ופרץ בבכי. "אני חולת סרטן סופנית, סרטן המוח, בשלב 4", הקריא ואוז. "כל מה שעובר בראשי לפני שאני נפרדת ממשפחתי לתמיד, היא המשאלה לחבק את בתי, הילדה היחידה שלי, בפעם האחרונה". בשלב זה, המגיש פרץ בבכי והתקשה להמשיך להקריא את המכתב. הוא התנצל וניסה להתגבר על הכאב בשידור חי.

לאחר שסיים את הקריאה, שודר סרטון החטיפה של נעה – מה שהפך לאחד מסמלי המלחמה. בסרטון מוצגת נעה (26), כשהיא רכובה על אופנוע לעזה ומוקפת במחבלים. היא זעקה אל חברה, אלחנן, שנחטף גם הוא.

ליאורה כתבה לנשיא ביידן: "אני רוצה לבקש ממך מתנה, אדוני הנשיא, לראות את בתי לפני שאעזוב את העולם הזה. הבת שלי היא אישה צעירה ושמחה, היא אוהבת לרקוד, להאזין למוזיקה, לבלות עם חברים ומשפחה. מגיע לה לחזור למקום אליו היא שייכת. מגיע לנעה לראות את אמה בחיים בפעם האחרונה".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חטופיםחמאסג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה