חדשות בארץ

נכדתו בת ה-3 שוחררה מהשבי: "היא סופרת עד 10 בערבית, אומרת 'שוואיה שוואיה'"

גלעד הוא סבם של נווה ויהל שהם שחזרו מהשבי, אבל בנו טל טרם שב אליו. הוא מתחנן בדמעות להשיב אותו הביתה: "כלתי לא מבינה איפה היא נמצאת, יש אנשים שאיבדו גפיים"

(צילום: Flash90)(צילום: Flash90)
אא

גלעד קורנגולד ראה את שני נכדיו, נווה ויהל שהם, חוזרים מהשבי, אבל בנו טל שהם עדיין חטוף בעזה. השבוע דיבר קורנגולד עם חברי ועדת חוץ וביטחון בכנסת, וסיפר מה עובר עליו מאז החזרה של הנכדים.

"אמרו לנו אותו דבר גם בפעימה הקודמת. במשך שש פעימות הוצאנו קרוב למאה אנשים אומללים כולל הנכדים שלי", סיפר קורנגולד. "הנכדה שלי, בת שלוש וחצי, מדברת ערבית שוטף, סופרת עד עשר. היא אומרת לי 'סבא, שוואיה שוואיה'. זה פסיכי. כלתי לא מבינה בכלל איפה היא נמצאת". בהמשך התייחס לאימם של נווה ויהל, עדי שהם, והוסיף: "ויש יותר גרוע מזה, יש אנשים שאיבדו גפיים".

"אנחנו חייבים להחזיר אותם. זאת החובה של המדינה", סיכם קורנגולד, "אף אחד לא עושה לי טובה. ברגע שהבן שלי וכל החטופים יהיו חזרה, כל מי שרוצה להמשיך בלחימה יכול. ומי שרוצה בכל זאת להמשיך בלי להוציא את החטופים יואיל בטובו לשים את המשפחה שלו שם ולהוציא את שלי. אני סבלתי, הקרבתי אחיין בצוק איתן, אני לא מוכן להקריב את המשפחה שלי יותר. מספיק. אין לי חיים כבר תשע שנים".

תגיות:חטופיםחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה