חדשות בארץ

הותר לפרסום: החטופה ג'ודי ווינשטיין חגי נרצחה, גופתה בעזה

ג'ודי ווינשטיין חגי הייתה החטופה המבוגרת ביותר שנותרה בידי מחבלי חמאס. לפני שבוע אושר כי בעלה, גדי חגי, נרצח אף הוא בעזה. גופותיהם בידי חמאס

ההרס בניר עוז (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)ההרס בניר עוז (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

קיבוץ ניר עוז הודיע הערב (חמישי) על הירצחה של ג'ודי ווינשטיין חגי, החטופה המבוגרת ביותר בשבי חמאס. ג'ודי בת ה-72 נפצעה במהלך הטבח ב-7.10, וכעת הותר לפרסום כי אינה בחיים. בעלה, גדי חגי, בן 72, נרצח גם הוא בטבח והגופות של שניהם עדיין בידי חמאס.

ג'ודי וחגי, שהחזיקו גם באזרחות אמריקנית, נחטפו פצועים ביום הטבח. בדיקות שבוצעו בהתאם לממצאים קבעו כי השניים נרצחו. היום נמסרה הודעה למשפחתה על הרצחה של ג'ודי, שבוע לאחר שנקבע מותו של בעלה. הם הותירו אחריהם ארבעה ילדים ושבעה נכדים. אמא של ג'ודי, בת 95, לא נפגעה בשביעי באוקטובר. היום התבשרה על מות בתה.

בקיבוץ סיפרו כי ג'ודי הייתה מורה לאנגלית עם התמחות בילדים עם צרכים מיוחדים ובעיות קשב וריכוז. היא טיפלה בילדים עם חרדות בעקבות המצב בעוטף בשיטות מדיטציה, כתבה שירים ואהבה לצייר.

השבוע פרסמה רשת CNN ריאיון עם קרובי משפחתה של ווינשטיין. בריאיון צוין, כי ג'ודי וגדי נחטפו בזמן שיצאו להליכת הבוקר בניר עוז. בהמשך נודע למשפחה שג'ודי ניסתה להזעיק עזרה, דיווחה שהיא ובעלה נורו על ידי מחבלים שנסעו על אופנוע, ושגדי נפצע קשה. "להבנתנו אף אחד לא היה מסוגל לחלץ אותם בשלב הזה", אמרה אחותה של ג'ודי, אנדראה ווינשטיין.

בכתבה צוטטה גם אמה של ג'ודי, שאמרה: "אני מאוד חוששת ומודאגת. אני רוצה לדעת אם ג'ודי בחיים ואם היא מוחזקת כבת ערובה. זה בלתי נסבל לא לדעת".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה